Alla inlägg den 8 september 2008

Av anonymous - 8 september 2008 21:39

jag funderar på om jag håller på att bli sjuk.. jag är så jävla trött, har sovit 8-10 timmar dom senaste dagarna men jag är ändå så jävla trött hela tiden.. kanske vitaminbrist eller nåt.. men som jag ätit så är det nog inte vitaminbrist..


näe, nu är det sängdags halv 10..men det känns som att jag inte kommer missa någon viktig del i mitt liv ändå.. det är nog ingen som kommer ringa/smsa mig nu ändå så det är lika bra att gå och dö, iaf sova..


det blir inget skolfoto för mig imorrn, jag är verkligen för fet, ful och äcklig för att synas på bild, jag vill inte se tbx på bilder där jag är fet.. 

Av anonymous - 8 september 2008 19:14

Dagens fundering: varför vill ingen ha mig?? vad är så jävla fel på mig??
Dagens mående: äcklig och trött
Dagens frisyr: som vanligt
Dagens smink: det vanliga
Dagens klädsel: mjukisbrallor, linne, t-shirt, tröja
Dagens händelse: ingenting
Dagens vill ha: en smal kropp
Dagens inspiration: mina smala kompisar
Dagens saknad: en boyfriend
Dagens borde: dö
Dagens köp: cola
Dagens mat: too much

Av anonymous - 8 september 2008 18:43

har skolfoto imorrn men glöm det.. jag måste gå ner 20 kg innan jag vill visa mig på kort.. plus att jag ska knäppa kort 1 1/2 timme innan jag ska börja 1sta lektionen.. känner mig fortfarande less på B.. jag fattar inte, är jag så jävla ful och äcklig att han inte ens vill ha sex med mig nån gång ibland.. jag känner mig så jävla värdelös, detta är andra gången det händer med mig, vad i helvete är det för fel på mig?? varför kan ingen säga vad som är fel på mig istället för att komma på ursäkter??

fool me once, shame on you. fool me twice, shame on me


.


.


sötlåten=)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards