Alla inlägg under september 2008

Av anonymous - 17 september 2008 08:54

samma morgonvikt som igår.. inte bra, men bättre än plus iaf..

jag hoppas att idag går bra, jag skulle verkligen behöva en bra dag...

Av anonymous - 16 september 2008 21:24

funderar på att ta det sakta istället för att försöka att skynda och misslyckas.. att köra på max 1000 kcal per dag och minska steg för steg.. det är nog lättare att gå ner så än att svälta hela dagen och sen komma hem och hetsäta.. 

??

Av anonymous - 16 september 2008 17:00

en dag, det var allt jag ville ha.. men eftersom jag är den svaga idioten som jag är så går det inte ens en dag, jag är ett enda stort misslyckande..

fick en kommentar av en kille i klassen idag.. jag hade precis ätit lite yoghurt och försökte komma över ångesten då han sa "va? har du redan ätit upp den??" men herregud vad mycket bättre jag mådde efter det, jag hatar när folk ger mig kommentarer om hur jag äter..


måste egentligen plugga, har prov på torsdag.. men jag har verkligen ingen lust.. har ingen lust att gå i skolan.. har ingen lust att göra någonting, speciellt inte när hetsätningar drar energin ur en..

Av anonymous - 16 september 2008 08:51

1 dag är det enda jag kräver av mig själv, det ska väl inte vara så svårt???

Av anonymous - 15 september 2008 22:14

jag har gjort en lista på saker som jag hade tänkt hålla, det borde inte vara omöjligt men eftersom det är jag som ska göra det så lär det väl inte gå..


  • göra ett matschema och äta efter det
  • skriva upp allt jag äter och när
  • vara aktiv på mylava
  • kolla xanga varje dag
  • gå till sandgropen&tbx 1 gång/dag=3km och ta tid
Av anonymous - 15 september 2008 18:34

hetsätit men inte spytt.. har jag blivit för lat för att spy?? jävla idiot jag är, jag klarar inte ens av att vara en bulimiker.. ni borde hata mig, jag gör det so why not?

Av anonymous - 15 september 2008 16:42

funderar på att ta kontakt med unga vuxna.. fast det idiotiska är att jag vill ta hjälp för att få ett matschema så jag kan sluta spy och gå ner i vikt, eller helst gå ner i vikt, spelar ingen roll om jag slutar spy eller inte... det känns som att det är fel.. jag borde inte känna så, men jag vill hellre gå ner i vikt än att sluta spy...


är det någon som har/haft kontakt med unga vuxna som kan berätta lite om hur dom fungerar och vad man får göra där??

Av anonymous - 15 september 2008 07:03

vikten är otroligt nog bara upp 0.1kg kanske vikten kommer imorrn istället.. hoppas inte det.. fan, jag hatar att hetsäta..

jag pratade med B igår.. jag berättade för honom om min ätstörning, om bulimin... jag har ingen aning om varför jag gjorde det, jag tyckte kanske att .... vem försöker jag lura?? jag har faktiskt ingen aning om vad jag tänkte.. han sa inte att han tyckte jag var dum i huvudet, det är ju bra.. fast det var ju på msn så han kanske bara inte ville säga det så... ähhh, jag har ingen aning om vad jag pratar just nu... forget it..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards