Alla inlägg under september 2008

Av anonymous - 23 september 2008 18:45

iew

Av anonymous - 23 september 2008 16:41

ner 0.1kg sen igår.. inte bra. inte ens okej. det ska vara mer..


har ätit på donken idag.. whywhywhy?? en mellanstrips, ca 365 kcal.. fan.

varför gör jag detta mot mig själv?? varför gör jag detta mot alla andra, ingen vill sen en fet tjej på donken sitta och glufsa i sig massa kalorier.. ingen vill se en fet tjej någonstans..


jag måste vara stark, jag måste fortsätta kämpa, jag måste bli smal!


.


tillsammans är vi oslagbara

Av anonymous - 22 september 2008 20:56

...is just to love and be loved in return <3

Av anonymous - 22 september 2008 20:10

imorrn har jag prov.. jag har inte ens börjat..  hej IG 'here i come'. fan jag kommer att misslyckas, jag hatar att misslyckas, jag hatar att visa mig svag... plus att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll, ska upp kl 6 senast imorrn. blä. jag hatar att gå upp tidigt..


.


.


.                                                 
   perfection




 
Av anonymous - 22 september 2008 18:38

har nyss sett på john tucker must die, den var okej, men ganska förutsättbar, jag hatar när filmer är så.. men iaf, kalorierna idag är uppe i ca 445.. iew!  kommer säkert att ha gainat ännu mera tills imorrn..  ska nog hoppa upp på cykeln och ta bort några kalorier.. men först måste jag på ica (idag igen:/) och handla cola zero, riskakor och kalkon.. fan att i måste sälja godis och kakor i klassen.. fast jag tål inte allt, bara två burkar, men tänk er 890gram godis, tänk er kalorierna!!!!!! fast jag borde kanske hetsa på kakorna så kommer jag ändå spy upp dom... fast jag vet hur dålig jag blir, jag vill inte må så dåligt, speciellt när jag ska till sjukhuset imorrn..


näe nu måste jag åka innan godiset hamnar i min mage..

Av anonymous - 22 september 2008 07:03

upp 0.1kg efter igår... åååhhhh!! ingen bra start på dagen..

Av anonymous - 21 september 2008 20:32

jag är så jävla less.. for på ica och handlade rengöringsmedel, colazero och plåster.. sen tänkte jag åka till öb och gå runt en stund för jag hade redan gått omkring på ica i typ en halvtimme men när jag kom dit upptäckte jag att det stängde för ca 4 minuter sen.. FAN!!  jag tror att jag är mest less på att jag säkert kommer att ha gått upp tills imorrn.. fuuuuuuuck! jag som har kämpat hårt dom senaste dagarna och så fuckar jag upp allting idag..




please give me strength

Av anonymous - 21 september 2008 18:57

fan.. vad ska jag göra?? jag kan inte vara kvar här.. jag kommer att hetsa.. jag tror att jag ska åka till ica och handla rengöringsmedel eller nåt... fan.. jag vill inte hetsa, jag tänker inte hetsa, jag ska bli smal, jag måste bli smal. jag måste.. hur ska jag annars hitta nån lycka? hur ska jag annars kunna bli omtyckt?? ingen gillar feta tjejer.. INGEN!


pratade med min best friend förut.. dom var ut igår och hon sa att hon hade tänkt att ringa mig men att det inte blev av.. näe, det är väl inte så viktigt att ringa feta mig, dom vill säkert inte vara med mig.. varför skulle dom vilja vara med en fet tjej för???


näe, nu drar jag härifrån ett tag..


thinspo:

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards