Direktlänk till inlägg 30 september 2008

blä

Av anonymous - 30 september 2008 20:43

fick tbx ett prov i skolan idag.. IG! fuck vad jag är sämst... jag ska ha omprov på fredag men jag kan inte plugga.. jag har ingen lust alls.. plus att jag känner mig så jävla ful. varför är alla mina kompisar smala? fuck vad jag hatar det.. fan vad jag hatar att jag känner mig 204710924 gånger mer ful när jag är med dom.. fan vad jag hatar att jag ser ut att vara 130cm och vägag 90kg jämfört med dom..  fan, det känns som att mitt liv glider iväg från mig.. och vi ska ut på apu i skolan om typ 4-5 veckor.. det kommer suga totalt.. jag vet inte vart jag ska vara och jag vill helst vilja vara nånstans där jag slipper möta folk.. jag skulle helst vilja jobba ensam i nån källare utan nått möte med folk alls..


jag känner mig lika fet som vanligt.. jag funderar  på att ta kontakt med en dietist, be om ett matschema för att gå ner i vikt och sedan halvera det... jag får se hur jag gör med det, får sova på saken..


åhh, nu börjar jag må illa igen.. fuck. when will this nightmare be over??

 
 
BeatriceMagdalena

BeatriceMagdalena

1 oktober 2008 17:21

stå emot, var bättre än mig. Jag har bara misslyckats, varannan dag går okej varannan går åt skogen.
Jag vill att du ska lära mig spy, för jag kan det inte och jag måste det när jag ätit massa (och då överdriver jag inte, utan jag äter mer än vanligt) och jag mår illa, men spyr inte något trots fingrarna i halsen tills jag tappar andan och hostar.

Stay strong, starve on

http://beatricemagdalena.bloggagratis.se

 
BeatriceMagdalena

BeatriceMagdalena

3 oktober 2008 17:37

exakt så. Jag klarar mig bra tills skolan är slut, sedan så kommer jag hem och blir sugen på saker jag egentligen inte gillar och äter som om det vore det sista gången jag skulle få göra det.

Jag har tänkt mig nu i helgen se hur länge jag klarar mig utan mat, men det kommer nog inte gå så bra, det går bättre när man inte är hemma, plus att mitt humör bli så jätte surt när jag inte får i mig mat.

Tack för tipset med spyan. Jag vill egentligen inte göra det, men jag gråter för att jag inte kan det, för att jag äter mer mat än jag borde och då borde jag väl kunna ångra mig när det gått för långt, det tycker i alla fall jag.

Lycka till tjejen, och tack för allt.

http://beatricemagdalena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymous - 13 maj 2010 15:14

sitter hos pappa nu, försöker plugga men har mest ångest iför middagen! åh varför lär jag mig aldrig??   Har ångest inför pluggandet, sista provet(hemprov) ever!!!:D:D men det går sämst. plus att jag har svårt att koncentrera mig när låtsasmamma ...

Av anonymous - 13 maj 2010 10:21

Ska käka middag hos pappa ikväll, undrar vad det blir för något fett. Blir alltid det.Varför tackade jag ja?   Jag funderar på att åka och sola.. vad skönt det skulle vara, man måste ju bli brun innan studenten. alldeles för sent att bli smal, me...

Av anonymous - 12 maj 2010 21:32

jag sov hos Killen igår ändå, tror han fick dåligt samvete..   och jag berättade. om bulimin, om allt typ, eller inte allt, men mycket. Känns som att han tog det bra, tror jag. men han sa grejjer som sårade t.ex. "borde det inte bara vara enklare...

Av anonymous - 11 maj 2010 22:21

Det känns som att min pojkvän är less på mig. Han vill inte sova med mig ikväll, han skyller på sina föräldrar, men jag tror att det är han som inte vill.. Why am I not thin and pretty enough for him to want me?   Har kikat på thinspo ikväll, jag...

Av anonymous - 11 maj 2010 19:44

Hej!   Jag har verkligen inte varit här på länge. Gud vad mycket som har hänt.   Jag har pojkvän;) haha Livet är galet härligt, MEN! Det enda jag kan tänka på är att hans ex är smalare än mig. Jag stoppade fingrarna i halsen i lördags, det ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards