Alla inlägg den 9 augusti 2008

.

Av anonymous - 9 augusti 2008 14:30

vid två vart jag sepeless så jsg ringde dom.. dom sa "ojdå, jag skulle ju ringa dig, vi kan inte komma oops.." fan va less jag blir. gick och la mig då och sov till ungefär nu.. haha, fan vad många timmar.. nu ska jag in i duschen och göra mig klar så ska dom hämta mig.. vi ska grilla ikväll.. fan.


vikten är minus 0.5 kg idag, yayy inte bra nog dock. måste ner mkt mer..

arg

Av anonymous - 9 augusti 2008 01:37

nu är klockan halv två och dom har fortfarande inte kommit.. skulle fan inte förvåna mig om dom ringer och säger att dom inte kommer att komma.. då blir jag förbannad, eller mer less..  fan vad jag hatar när folk är så jävla sega.. om dom ringer och säger "vi åker nu så vi kommer till dig snart gumman" då borde dom väl fan ta sig hit på engång inte göra 1000 saker innan.. inte mer än 1.5 timmar sedan, dom borde väl fan ta telefonen och slå en pling, det kan väl inte vara så jävla svårt..


jag är arg.


Av anonymous - 9 augusti 2008 00:12

jag känner mig så just nu, som alla andra dagar.. satt på körskolani 4 timmar idag, helt jävla slut i hjärnan.. mötte upp en kompis på stan, hon följde med mig hem, vi såg på tv, snackade lite.. sen åkte hon iväg, jag skulle vara med henne + andra kompisar men jag blev dissad.. det fanns inte tillräckligt med plats i bilarna.. dom sa att dom skulle komma förbi senare, hon åkte härifrån vid typ 8 eller ngt sånt.. nu sitter jag här nyduschad, håret är fixat, jag är sminkad, jag ser någolunda ut. men jag tror inte att dom kommer att komma.. klockan är kvart över 12.. dom kommer nog inte ihåg mig, jag är inte värd nog för att vara i deras tankar.. om dom ändå inte tänker komma så är det kanske lika bra att gå och sova, men tänk om dom kommer, då måste jag ju vara vaken och se snygg ut.. fast det är omöjligt, men jag vill iallafall se okej ut.. jag känner mig fulare och fulare för varje minut som går.. jag känner en hetsätning komma.. damn. jag tror att vikten kommer vara plus imorrn, jag hoppas inte det dock.. hoppas på det bästa men föreställ dig det värsta. det är mitt motto här i livet..


min kompis ringde.. dom kommer hit, men hon ringde för 40 minuter sedan.. anteckna att klockan är ett nu, så hon ringde vid 00.20 och dom är fortfarande inte här.. jag vill sova, men jag vill inte vara tråkig och säga nej.. jag vill inte göra dom sura.. så nu sitter jag och väntar på att dom ska komma så att dom kan åka igen.


sjysst kompis jag är.. värdelös.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards