Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av anonymous - 10 augusti 2008 22:17

jag har så jävla många tvivel när det gäller den där killen, han är så jävla snäll och det känns som att jag kommer att såra han och göra så att alla kommer hata mig. jag måste fan snacka med min kompis imorrn, be om lite råd.. jag vill ha en boyfriend men inte han, han är för snäll... fan, vad har jag gett mig inpå?? jävla idiot, hur fan kan jag vara så jävla dum hela tiden.. fuck. ska snart gå och lägga mig, måste kliva upp 8 imorrn.. ska kolla klart på tyst vittne innan jag går och lägger mig.. jag måste tänka över min situation.. så jävla värdelös.. jag hoppas att jag har gått ner, kunde inte väga mig imorse eftersom jag sov hos den där killen, nej vi hade inte sex. jag är bara en stor idiot.


men iallafall


imorrn blir det körskola i ett par timmar och sedan blir det kompis.. ska gå på ica innan och köpa sallad från salladsbuffén (sallad, gurka, broccoli, kikärtor, kidneybönor) och cola zero/pepsi max.. energinivån sjunker rejält när man sitter vid datorn och har tråkigt..

Av anonymous - 10 augusti 2008 17:28

festade igår.. gick okej, vääldigt mkt flytande kalorier dock :/

jag har typ skaffat boyfriend.. gahh, why, jag kommer att fucka upp det hela på något sätt känner jag.. det är en kompis, en i kompisgänget, så jag får typ inte fucka upp det.. känns nästan som att jag måste vara tsm med han, han är mysig och go men det är ändå ett måste, känns jobbigt..


ska kanske grilla ikväll.. fan.mysigt men fan. fast det är inte bestämt får se vad som händer.. har inte riktigt bestämt oss än :P näe nu måste jag in i duschen, är så jävla äcklig nu, har inte duschat sen fredags kväll.. usch.


kanske skriver mer sen, får se, är så jävla trött.. vill sova.. men icke sa nicke.


har inte varit inne på bloggkoll sen igår, och nu har jag 157 olästa inlägg, jobbigt, det kommer ta lång tid att gå igenom alla känns det som..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards