Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av anonymous - 3 augusti 2008 21:41

nu blir det sängen för min del.. om jag ska upp senast 5.30 imorrn så är det nog dags att sova nu.. skulle vilja titta klart på tyst vittne men det är typ 2 timmar innan det är slut och då blir det för lite sömn.. då kommer jag inte orka med någonting.. funderar på om jag ska sola efter jobbet imorrn.. fast jag vet inte.. mina fötter är inflammerade eller nåt sånt, på utsidorna, det bränner så det är kanske inte så smart att sola.. fan vad det värker i fötterna, det började vid 2 idag.. det gör ont när jag nuddar sidorna i någonting och ibland sticker det till.. kul. helvete.. jag tror att det kan vara ngt som heter 'athletes foot' det är en svampinfektion.. roligt.. never att jag tänker bada igen. fan, less jag blir...

iew

Av anonymous - 3 augusti 2008 20:13

åkte in till 9.30för att simma och sola.. möttes av kommentarer. fuck, jag hatar dessa starter på dagarna.. jobbade 11-15  idag och fick skjuts hem av mamma.. åt där, massa kcal.. uschuschusch.. vikten var plus imorrse, den kommer vara ännumera plus imorrn.. jag är verkligen inne i en svacka.. jag måste komma ur den.. den gör bara att jag går upp i vikt :( blä. imorrn ska jag jobba 7.45 till 12.30 måste ta bussen 6.56..suck måste kliva upp vid typ 5 eller nåt sånt... efter jobbet ska jag till körskolan (om jag inte håller på att somna) ska åka in tisdag, onsdag och kanske torsdag sen varje dag, nästan iallafall.. måste boka om mitt prov.. no way att jag kommer klara det om jag gör det den 12te kommer jag att kugga.. då flyttar jag hellre upp det till ett annat datum. jag vill inte misslyckas..

Av anonymous - 3 augusti 2008 08:32

fan, jag vet inte om jag ska ta bussen 8.45 och sola+simma eller om jag ska ta bussen 9.45 och bara sola.. plus att jag måste ringa en på mitt jobb och övertyga honom att jag ska jobba även fast det regnar ute.. eller om jag åker dit till 9.30 kan jag snacka med honom då.. fan, jag vet inte.. jag hatar att jag inte kan bestämma mig.. men det spelar nog ingen roll, alla kommer att hata det som jag väljer ändå..


nu måste jag skynda mig, jag tar 8.45 bussen.. eller?? jag vet inte fuck.. nej, nu blir det 8.45 bussen och det håller jag mig vid.. fan, kom på nu att jag kommer träffa killen från jobbet (som sa kommentaren)på bussen.. roooligt, jag kommer bli less redan där.. inte mkt går bra.. jag ser ut som hejkomochhjälpmig.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards