Alla inlägg den 1 juni 2009

Av anonymous - 1 juni 2009 22:16

jag skrev och fråga om han vill hitta på nåt nån dag... varför?? ångest.. jag återkommer när jag fått svar.. åh jag har panik...



[edit 22:24] han har inte svarat än.. fan, jag skulle inte ha skrivit.


[edit 22:40] han skrev att det inte var nån bra idé, han och hans ex har nyss gjort slut, jag skickade tbx att det var okej, men jag fråga om det var lungt om vi kunde fortsätta att snacka ändå.. det har jag inte fått nåt svar på..


[edit 22:47] han skrev att de kunde vi göra.. sen skrev han inge mer, så jag vet inte, jag känner mig ändå sårad...

Av anonymous - 1 juni 2009 20:45

gick på skolan, så jävla less hela dagen.. umgick med bästis 1 timme efter skolan snackade massa, kändes skönt.. men sen skulle hon till sin pojkvän och jag mådde lite sämre igen.. jag vill smsa den där killen, jag vill veta vad han vill, om han vill ses, inte ses, vänta och se hur det blir.. jag orkar inte med att inte veta, ovetandet är värre än en diss.. jag smsar lite med han, men jag vill bara att han ska vilja smsa med mig.. inte smsa med mig för att jag smsar honom..äh, ni förstår, jag vill inte att han ska vara tvingad attprata med mig.


maten går bajs, jag orkar inget nu, jag känner mig så jävla stor och äcklig..

Av anonymous - 1 juni 2009 08:47

jag är vaken, jag ska gå till skolan. är helt opeppad, jag har legat och dragit ut på tiden, men jag måste åka om en timme så nu måste jag fan upp.. jag vill inte.. jag vill inte äta idag.. men jag kommer säkert trycka i mig massa äcklig mat ändå för jag är så jävla misslyckad.. jag tänker hela tiden på helgen, att jag kan vara så dum.. jag smsade med honom igår men han svarade bara på mina frågor, han ställde inga tbx så han vill inte ha nåt med mig att göra.. inte så konstigt ändå. jag är ju den jag är, och vem fan vill känna mig? inte mindre ligga med mig, eller det går bra så länge ingen annan vet. alla skäms över mig, ingen vill synas med mig. och det förstår jag. i'm a fat disgusting pig.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards