Alla inlägg den 3 april 2008

Av anonymous - 3 april 2008 20:55

arg arg arg.. hur jävla länge ska det dröja för att en tjej på 17 år ska få komma till ortopeden för ont i ryggen?? det står ju minst 3 månader på remisslappen, men ändå, vafan.. en 17 årig tjej, minderårig, har haft ont i ca 3 år (kanske mer) WTF!!!!!!!!!!!!!!!!! hur jävla svårt kan det vara.. imorrn blir det ett samtal till ortopeden med en fråga om vilket nummer i kön jag har..


ARG SOM FAN..


annars då, inte så mkt...

flyttar äntligen till mamma på måndag/söndag.. tål inte att bo här längre...

försöker att vara mer social i skolan (med klasskompisar), följa med på stan efter skolan även dock jag gärna skulle vilja åka hem och typ dö. eller nåt :P

försöker även att få bättre betyg.. hah, som det ska gå..


finns inte så mkt att skriva om.. suck.. på måndag ska jag nog börja min fasta.. förhoppningsvis..  

.

Av anonymous - 3 april 2008 02:08

so.. vad hände på resan?? mjo, lite olika, jag kom på att jag är jävligt olycklig här.. vet inte varför, kanske bara för att jag var borta från denna omgivnigen, ingen skola, inga föräldrar, inga 'kompisar' + (kanske viktigast) nästan inga vikt tankar.. eftersom jag tänkte 'jag kmr typ aldrig träffa dessa personer i hela mitt liv igen så vrfr bry sej så jävla mkt' det funkade rätt bra... åt mindre också, utan att tänka på det.. verkar som om när man inte tänker på mat 24/7 så äter man mindre, iaf jag.. fast alla tankar har kommit tbx nu när jag är hemma igen.. undra hur skolan ska gå imorrn, bra hoppas jag.. vettefan vad jag ska ha på mej, har en del nytt men egentligen inget som passar mej..  suck..


kan knappt vänta tills jag kan hyra en lägenhet.. kan inte vänta tills jag kommer ur detta hellhole.. flyttar till mamma på måndag eller nåt.. tål inte äckelfettopappa + äckelfettostyvmamma..  usch..


mina mål för detta år:

 gå ner i vikt

skaffa lägenhet

skaffa körkort

klara av skolan



perfection 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards