Alla inlägg under maj 2009

Av anonymous - 18 maj 2009 18:16

näe jag har inte anorexi, jag är inte smal(jag är motsatsen, jag är fet)

men jag vill bli smal, jag vet att det är farligt men det är allting här i världen..

Av anonymous - 18 maj 2009 17:28

kom upp imorse gjorde några övningar, inte alls mycket men iaf nånting.. åt frukost imorse:/ usch. jag tycker inte om frukost, jag vet att det egentligen är bra men det känns bara äcklig, bara massa äckligt onödiga kalorier.. och jag tog kort imorse på hela nakna mig:P stående framifrån, sidorna och baksidan plus liggande i sängen från sidan och ovanifrån. jag ska knäppa kort varje dag och sen se om det blir nån skillnad, nånsin.. och jag mätte mig också:/ vad, lår, rumpa, höfter(lovehandles), midja, byst, överarm och underarm, allt mätt på det fetaste stället.. totalt äckel är jag med mina enorma kroppsdelar..

Av anonymous - 17 maj 2009 23:45

är trött, har hållt på att rensat mina kläder, jag har massa kläder som jag ska lägga undan och inte använda förrns jag väger mindre..


jag har knappt gjort nåt på listan och klockan är snart 12.. jag tror jag ska göra så som S tipsade om, inte äta förrn 5 saker är klara=)


jag ska upp 7,30 imorgon:/ så jag måste gå och lägga mig om jag ska ha nån ork alls imorrn.. jag tänkte kliva upp tidigare än vad jag egentligen behöver för att ta kort, mäta mig och göra lite träningsövningar innan skolan..men om jag känner mig rätt så lär jag ligga kvar i sängen och vila mitt feta arsle..men jag ska verkligen försöka att komma upp.


.


now i'm out for tonight

Av anonymous - 17 maj 2009 20:48

Diska

Ställa in disk i skåp

Bädda säng

Dammsuga alla golv (sovrum, kök, badrum)

Rena kläder i garderob

Smutsiga kläder i tvättunna

Slänga allt skräp på golvet i sopkorg

Slänga soppåsar i soptunna ute

Papper&kartonger till återvinning

Städa akvarium

Lägga småsaker på golv dit dom ska

Städa badrum

Städa köksbord

Städa köksfönster

Städa kyl/frys

Städa tvbord

Städa sängbordet

Städa under diskbänken

Städa spisen

Städa bort och lägg i en låda sånt som ska läggas hos pappa

Städa garderober (klädgarderob, alltiallogarderob)

Städa lådor under sängen


jag har massor att göra

Av anonymous - 17 maj 2009 14:53

sitter hos pappa.. mat ikväll. usch.jag är så äcklig, denna helg är en helg från helvetet.. bara mat och äckel.. igår var sämst. jag åt potatisbullar. inte normala 1-2-3-4st utan jag åt 11(!) jag åt elva äckliga(men ändå så goda) jävla fettdrypande potatisbullar. blä. jag kan inte fortsätta så här. uschuschusch!!!!


ikväll till middag blir det kött och friterade strips(:/) och sallar, jag skulle kunna ätit massa sallad bara men nu är äckelfettostyvmamma hällt på massa dressing som innehåller olivolja, socker, aromat, salt och honung.. jag kan ju lika gärna sitta och äta sockerbitar ur paketet.. och plus på alla kalorier så blir det glassen efter maten.. ååååååååååh! jag hatar dom!! 

Av anonymous - 16 maj 2009 23:13

jag är så äckligt fett jävla less. på mig, på alla.. jag är så fet.. har inte druckit alkohol ikväll, bara sprite zero.. men ändå, jag är äcklig. varför kan jag inte svälta? varför måste jag hålla på att hetsäta? äta över huvudtaget? usch jag är så äcklig. jag har lust att gå halvnaken i stan så jag blir kidnappad och så jag inte kan äta...

Av anonymous - 16 maj 2009 15:55

jag hatar helger.. jag misslyckas så äckligt mycket på helgerna.. jag önskar nästan(ganska mycket) det vore skola 7 dagar i veckan...


Och snart ska jag till en födelsedagsfest. och jag är helt opeppad.. dom sa att jag kunde köpa nåt och äta där men jag sa att jag skulle äta hemma istället.. jag orkar inte sitta och fläska i mig massa mat när det är folk runtomkring..


ikväll ska jag dricka baccardi apple och dricka sprite zero.. jag hade tänkt tagit nån fanta men jag kom på att om jag har en genomskinlig så märker ingen om jag har vatten i.. men det kommer itne vara mycket folk:/ fan, för om det är det så kan man gå runt och egentligen inte vara nånstans.. men nu när det är planerat att vara ca 7 pers så är det ganska så svårt att göra.. men jag får klara mig, jag får stå ut en kväll och sen får jag vara hemma hela söndagen och gömma mig..


Nej! fan kom på att jag måste till pappa och äta middag.. men fan... jag får åka hem ganska tidigt, och ingen jävla efterrätt.. jag får säga att jag ska göra nått så jag kommer undan den värsta maten..


.


Jag vill pröva på Master Cleanse Dieten, se om det är gott och om det fungerar. om jag har kollat rätt så ska ett glas innehålla:

4 matskedar citronjuice

4 matskedar sirap

1 nypa cayennepulver

5dl vatten

rätta mig om det är fel.


är det nån som prövat den? hur gick det för er??

Av anonymous - 16 maj 2009 13:48

jag skulle vilja bli läkare, det är en av mina drömmar här i livet.

men jag skulle aldrig våga, jag är för rädd att misslyckas, att göra fel..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards