Alla inlägg den 24 maj 2009

Av anonymous - 24 maj 2009 21:27

skrev detta på min mobil förut när jag var ute och gick..


"jag säger till alla att jag inte vill ha nån pojkvän, men jag tror jag vill det.. t.o.m mina bästa vänner tycker att jag inte ska ha nån kille, dom säger att jag inte är nån person som passar i ett förhållande, och jag håller med, jagbehöver mitt utrymme.. men, MEN, jag skulle vilja ha någon att mysa med, jag vill att det finns nån som tycker om mig oavsett vad jag gör.. Jag vill att det finns nån där, när jag behöver han.. Är det för mycket att begära? Är hoppet ute för mig? Kommer jag alltid vara ensam? Jag vill också ha en pojkvän som står med mig i vått och torrt.. Jag vill inte bara ha massa one-night stands, känslor av att jag blivit utnyttjad och ångest av en kille inte vill att andra ska veta att vi legat med varandra... i want something more..

Av anonymous - 24 maj 2009 14:21

jag sparade godispåsen igår(vet ej varför) jag åt 3 bitar, sen sprejade jag hårsprej på resten.. varför är jag så svag? vikten imorse var 61.5kg jag tror det var pga träningen igår:P jag skulle vilja fortsätta vara lite kk med honom men jag fick ett sms förut där det stod "du säger inte detta till nån va?" och jag svarade "ja, det är klart".. så jag antar att han inte vill göra det igen.. får se nästa gång jag är full om jag vågar smsa han igen, jag skulle inte våga göra det om jag är nykter..

Av anonymous - 24 maj 2009 02:14

är nu hemmkommen från festigheter.. lite dragen, inte full:P haha

jag drack 2 groggar på förfest och sen 3-4 groggar på festen, kommer ej ihåg.. började smsa med ett gammalt ragg/kk och jag åkte till honom och vi hade sex, så där brände jag några kalorier;P haha  men nu ska jag sova.. skriver mer imorrn <3

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards