Alla inlägg den 27 maj 2009

Av anonymous - 27 maj 2009 17:56

men herregud. värdelös dag i skolan.. började vid 14, hade lektion 10min var sen tvungen att vänta 1.5 timme på nästa lektion då jag gjorde ett prov som gick åt helvete. sug dag.. och jag har varit på 4 ställen och frågat om jobb.. jag skäms så mycket, vem fan vill anställa fettot??

Av anonymous - 27 maj 2009 00:45

jag vägde mig precis, skulle inte ha gjort det.. jag väger äckligt mycket, idag har varit en riktig fettodag. jag har bara ätit onyttigt.. jag kommer ha ökat massor i vikt, minst 1 kg.. jag vill ta lax men jag måste på skolan imorrn.. fan.. jag hatar mig själv.. jag hatar att jag är så svag. fetttttttttttto! jag har knappt nån mat hemma men ändå hittar jag något att äta.. i bulimins grepp gjorde jag smet av smör, socker, kakao och pärlsocker.. fett, fett, fett! åh äckligt, det smakade bara socker men ändå åt jag det. hur jävla äcklig är inte jag.. imorrn åker allt äckligt i soppåsen och sen ut till soptunnan ute.. uschhhhhhhhhhhh. jag ska inte handla mer mat.. jag har redan sparat massor av pengar på att inte köpa hetsmat. det är bra och om jag fortsätter att spara pengar så kanske jag kan göra nåt kul om jag någonsin blir smal... åh jävla ångest, jag vill inte till skolan imorrn, fan. alla kommer stirra på hur fet jag är. usch usch usch. alla kommer se att jag är ett enda stort misslyckande.. jag vill inte att skolan ska börja efter sommarlovet heller, jag kommer säkert inte gått ner i vikt och alla kommer bli äcklad av att jag fortfarande är superfet. fan

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards