Alla inlägg den 16 maj 2009

Av anonymous - 16 maj 2009 23:13

jag är så äckligt fett jävla less. på mig, på alla.. jag är så fet.. har inte druckit alkohol ikväll, bara sprite zero.. men ändå, jag är äcklig. varför kan jag inte svälta? varför måste jag hålla på att hetsäta? äta över huvudtaget? usch jag är så äcklig. jag har lust att gå halvnaken i stan så jag blir kidnappad och så jag inte kan äta...

Av anonymous - 16 maj 2009 15:55

jag hatar helger.. jag misslyckas så äckligt mycket på helgerna.. jag önskar nästan(ganska mycket) det vore skola 7 dagar i veckan...


Och snart ska jag till en födelsedagsfest. och jag är helt opeppad.. dom sa att jag kunde köpa nåt och äta där men jag sa att jag skulle äta hemma istället.. jag orkar inte sitta och fläska i mig massa mat när det är folk runtomkring..


ikväll ska jag dricka baccardi apple och dricka sprite zero.. jag hade tänkt tagit nån fanta men jag kom på att om jag har en genomskinlig så märker ingen om jag har vatten i.. men det kommer itne vara mycket folk:/ fan, för om det är det så kan man gå runt och egentligen inte vara nånstans.. men nu när det är planerat att vara ca 7 pers så är det ganska så svårt att göra.. men jag får klara mig, jag får stå ut en kväll och sen får jag vara hemma hela söndagen och gömma mig..


Nej! fan kom på att jag måste till pappa och äta middag.. men fan... jag får åka hem ganska tidigt, och ingen jävla efterrätt.. jag får säga att jag ska göra nått så jag kommer undan den värsta maten..


.


Jag vill pröva på Master Cleanse Dieten, se om det är gott och om det fungerar. om jag har kollat rätt så ska ett glas innehålla:

4 matskedar citronjuice

4 matskedar sirap

1 nypa cayennepulver

5dl vatten

rätta mig om det är fel.


är det nån som prövat den? hur gick det för er??

Av anonymous - 16 maj 2009 13:48

jag skulle vilja bli läkare, det är en av mina drömmar här i livet.

men jag skulle aldrig våga, jag är för rädd att misslyckas, att göra fel..

Av anonymous - 16 maj 2009 10:49

jag tänkte åka hem men så säger pappa och låtsasmamma "men ta en macka, klart du måste äta nåt innan du åker, jo ät nu" så jag var tvungen att äta 2 äckelmackor.  men jag ska snart åka hem, så jag kan väga mig.. dom har ingen våg här.. usch. jag känner att jag har gått upp i vikt..

Av anonymous - 16 maj 2009 00:45

är fortfarande hos pappa, och nu ska jag sova, orkar inte köra hem nu, ca 1.7mil hem:/ så jag får åka hem imorrn istället.. jag ska nog åka direkt på morgonen utan att äta/dricka nåt för att se hur mycket jag gått upp under idag..

lär ju vara minst 1 kg... usch!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards