Alla inlägg den 13 maj 2009

Av anonymous - 13 maj 2009 22:47

Smink

  • Använd bronzingpuder under dina kinder och käkben för att få ditt ansikte att se

  • smalare ut.

  • Solbränna får oftast dig att se smalare ut.

  • Skrubba dig i duschen för att få brt den döda huden.

  • Använd ögonsmink då detta får dina ögon att se större ut.

  • Använd bronzer på framsidan av dina ben, det får dem att se smalare ut, men

  • överanvänd det inte.

  • Ju mer volym ditt hår har ju mindre ser du ut.



Kläder

  • Använd svart! Det får dig att se smalare ut.

  • Använd inte baggy, det lägger bara på kilon på dig.

  • Använd endast stretchjeans med rätt storlek, annars smiter dom åt på fel ställen.

  • Använd alltid ”håll in” strumpbyxor. Det får dig att tappa ett par cm.

  • Högklackat! Det får dig att se smalare ut och de tränar dina ben.

  • Armband kan få dina armar att se smalare ut och halsband kan göra det samma för din hals.

  • Om du har kurvor så använd bootcut jeans, de jämnar ut dina höfter.

  • Pröva kläderna innan du köper dom så dom passar på DIG, storlekar kan variera på olika affärer.

  • Använd inte byxor som slutar på vaden, de får dig att se 10cm kortare ut.

  • Använd byxor som inte sitter tight-tight på dina ben, det visar bara dina skavanker

  • Fokusera på dina tillgångar, om du har snygga ben; visa upp dom etc.

  • Kolla bakfickorna på dina byxor, om dom är små får de din rumpa att se stor ut, och försök hitta ett par med fickorna lägre ner, det får din rumpa att se högre ut.

  • A-linje klänningar är inte för alla, om du har kurvor kan de få dig att se gravid ut.

  • Använd inte för färgglada kläder, det drar bara mer ögon till dig.

  • Fyll inte dina fickor på kläderna, det ser ut som att du är tjockare än vad du är.

  • Tänk på att alltid sitta och stå rakt, det ger dig en bättre silhuett, får dig att se ut att ha mer självförtroende och får dig att se smalare ut än om du står ihopsjunken.

Av anonymous - 13 maj 2009 19:55

åt 4 portioner till med potatismos:/ men med ett toalettbesök så var att borta.. gud vad skönt det var att spy, det låter hemsk men det var det.. jag vägde mig före och efter att jag spydde, det var 1.3 kg's skillnad :P tänk om jag fortfarande hade haft det i magen, usch vad äckligt. har fått lite sår på knogarna men dom har nog gått bort tills imorrn, får hoppas det iallafall.


jag måste börja städa, har inte gjort det än:/ jag hatar att städa:P


belöningar vid viktnedgång:

55kg: Bleka tänderna hos tandläkaren

52kg: Tatuering (text på insidan av överarmen)

49kg: Tatuering

46kg: Navelpiercing

43kg: Gå på balettlektion

40kg: Spadag

37kg: Höftpiercingar

Av anonymous - 13 maj 2009 17:16

måste städa ikväll.. jag orkar inte, men det ska komma killar och ta bort mina älskade silverfiskar i badrummet:) haha skönt att dom försvinner, dom är äckliga:P men jag har så sjukt mkt att städa, lika bra att göra det riktigt..


      Att Städa

  • Ta kartonger till återvinning
  • Rena kläder i garderoben
  • Bädda säng
  • Ställa in disk i skåp
  • Lägga smutsiga kläder i tvättunna
  • Diska
  • Rensa kylskåp
  • Dammsuga golv



detta är allt jag kan komma på just nu. suck.


[edit 23:50; jag kommer inte hinna allt ikväll, orkar inte, jag får ta det värsta imorrn och putta allt under sängen eller nåt:P måste sova nu..]

Av anonymous - 13 maj 2009 16:18

har ångest. usch varför är jag så svag? varför är jag så äcklig? varför är jag så trött hela tiden? jag är värd att bli slagen, utnyttjad, misshandlad. usch.

Av anonymous - 13 maj 2009 15:59

är hemma från skolan, jag slutade vid 2=) skönt. har inte gjort någonting i skolan idag har bara varit slappt, jag hoppade över provet, ska göra det en annan dag istället.. innan jag kom hem hade jag bara ätit lunch på skolan och 2 äpplen men sen fick jag den dumma iden att göra potatismos, 4 portioner(480kcal) som gick ner på nolltid.. så mitt kaloriintag ligger nu på äckliga 780. usch. och klockan är bara 4:/ åh svag!

Av anonymous - 13 maj 2009 09:18

slö tjej jag är.. jag har sovit i nästan 9 timmar men jag är lika slut ändå:/ as jobbigt.. men jag får väl deala med det, inte mkt jag kan göra just nu... måste pallra mig till jobbet om ca 30min, jag är inte alls klar så nu måste jag dra mig härifrån:P


min plan idag är äpplen, vatten och cola zero=)


puss!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards