Alla inlägg den 19 maj 2009

Av anonymous - 19 maj 2009 21:47

har ångest. mycket ångest. jag tror jag ska ta sovmorgon imorrn. egentligen börjar jag 10 men jag tror jag ska skippa den lektionen och börja 12 istället. jag vill inte vara i skolan. jag är fetast av alla. usch. och nu känner jag lukten av muffins?? varför, jag har inga muffins hemma, kanske grannen bakar eller nåt, och det gör inte min ångest lättare.. får bara mer fettokänslor, jag tänker på alla kalorier jag satt i mig.. usch, jag är jätteäcklig.

matintag idag:

Lunch(0.5dl makaroner, 1 skiva rostbiff, grönsaker) ~150kcal

1 äpple ~100kcal

1 äpple ~100kcal

4 potatisbullar ~400kcal

5 bitar blockchoklad ~140kcal

Pasta m. parmesanost ~600kcal


jag har nog överdrivit ganska mycket dock.. men hellre för mycket än för lite.. mendet spelar ingen roll hur många kcal det är, jag är lika jävla äcklig ändå. blä. jag är lika fet och ful. jag kommer aldrig bli smal :'( jag kommer alltid vara fet, jag kommer sluta som en tant på 500kg som inte kommer kunna ta mig ur sängen.. i make myself sick.


jag vill ha sommarlov nu. jag vill inte gå i skolan, jag vill vara utan daglig ångest. jag lär ju ändå ha ångesten men inte lika mycket iallafall.. jag vill gömma mig från omvärlden..


Av anonymous - 19 maj 2009 18:43

jag åt 4 potatisbullar.. big fail. jag är hungrig på mer mat.. nej jag vill inte äta. jag måste plugga, jag har inte tid att sitta och hetsäta, jag har inte tid med ångest.. men jag har ändå ångest, spelar ingen roll vad jag gör, jag är lika fet och äcklig ändå...


jag måste plugga, har prov imorrn, jag är skolless, grymt skolless, jag orkar inte plugga till nånting.. jag bara tittar på alla böcker och får lust att kasta alla böcker ut ur fönstret.. usch de får mig att må dåligt.. jag känner mig bara oduglig, jag blir bara påmind om alla 15646414354gånger jag fuskat.. alla tror att jag är bra i skolan men det enda jag är bra på att fuska...

Av anonymous - 19 maj 2009 16:17

hade inte föredraget, ska ha det imorrn istället.. vart inte tid till det..


idag har jag ätit lunch(0.5dl makaroner, 1 skiva rostbiff, grönsaker) och 2 äpplen... lite bra iaf.. jag ska försöka undvika mat ikväll men i don't know..



.

ps. mysli, jag kan inte gå in på din blogg:/

Av anonymous - 19 maj 2009 07:13

jag tror jag ska börja skriva in morgonvikt, matdagbok och kvällsvikt här i bloggen.. så kanske jag blir mer peppad till att gå ner..


och idag ska jag ha ett föredrag på engelska.. suuug. det kommer gå åt helvete, jag har bilder men jag har ingen aning vad jag ska säga.. läraren sa att jag skulle ha i ca 10 min men det kommer att ta typ max 4min:/ fuckk + att jag är världens fetto.. jag kommer stå längst fram och se ut som att jag är gravid i 7månaden, uschh! och jag blev inte klar med psykologin igår så jag kommer att bli ännu senare med den..


.


morgonvikt 19/5-09: 63,9kg åååh vad äcklad jag bliiir

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards