Alla inlägg den 12 maj 2009

Av anonymous - 12 maj 2009 21:30

gick till ica och handlade saft och cola zero.. var nära på att köpa kakor men icke, och sen när jag gick utanför sibylla var jag sugen på att gå in och handla massa strips men nej! jag stod på mig och bara gick förbi med bestämda steg. ett plus idag=) men ett stort minus är att jag ätit 1025 kalorier idag och ändå är det en bra dag.. jag har ätit 4 äpplen och 4 mackor.. utan mackorna hade det bara varit ca 425 kalorier.. men det var mycket fibrer i mackorna så det var lite okej(se livet från den ljusa sidan)


imorrn är det skola 10-16.30 men jag tror jag kommer sluta tidigare vid 3 nånting, jag hoppas det iallafall. orkar inte gå hela dagen, jag orkar inte ha prov, jag har inte pluggat ett skit. har inte lust alls.. jag blir mer nere ju mer jag är i skolan.. skolan är alltid fylld med massa ångest, speciellt när jag är med min klass då 99% har bmi under 18:/ och i parallelklassen har 99% av tjejerna bmi under 17.5 det är inspirerande men sjuk irriterande.. varför är alla smala utom jag? varför kan alla stå emot mat utan mig? varför är jag svag?

Av anonymous - 12 maj 2009 19:16

idag har varit seg. har hållit på att diskat nu, det började lukta äckligt här hemma:P men jag måste hålla mig borta från mat, jag har redan ätit 800kcal idag, men jag kommer nog äta ett äpple snart, magen kurrar.. jag måste städa och plugga men det är tråkigt.. jag har prov imorrn men jag orkar inte, jag får väl göra det senare eller nåt.. jag önskar jag kunder få mer energi jag borde maybe ta en promenad till ica och köpa lite cola zero eller lite redbull light=)

Av anonymous - 12 maj 2009 11:30

ligger på samma morgonvikt idag som igår.. jag är så sjukt äcklig, duschade nyss, fettet bara dallrar.. usch.. jag måste gå till skolan om ungefär ca 40 min.. åh, jag är så sjukt less på skolan :/ men jag får hålla ut denna sista månaden.. jag vill bli smal, men det är så sjukt svårt att komma bort från gamla vanor, men jag ska fan lyckas, nån gång iaf:P haha


jag funderar att gå på ica och handla äpplen på vägen till skolan, så har jag nåt att äta utifall jag blir sugen.. och jag ska ha med mig 2st 0.5liters flaskor med vatten i.. jag måste börja dricka vatten, jag är så sjukt dålig på det. jag drack 1 liter igår, det är ungefär 1 liter mer än vad jag brukar dricka:P


stay strong && think thin!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards