Alla inlägg den 9 maj 2009

.

Av anonymous - 9 maj 2009 22:05

åt middag hos pappa ikväll. ganska så mycket fail, kött, potatis, rotfrukter, sallad:/ plus att jag åt kladdkaka till efterrätt, usch.. jag fick med mig en ganska stor kladdkakebit med mig hem också men den slängde jag ut igenom bilfönstret på motorvägen:P haha jag vet, onödigt att ta en bit men annars börjar väl föräldrar undra varför jag inte ville ha en bit..


imorrn blir det uppstigning ~6.15, usch :/ vill inte, men man måste ju så snart kommer det bli sängdags för mig..jag hoppas på 8 timmars sömn, men med tanke på att jag missade igår natt så borde jag gått och lagt mig 5 eller nåt:P


jag tror jag ska börja skriva upp morgonvikt och kvällsvikt i en bok så jag har mer koll.. jag har bytt batterier i vågen också så jag vet att jag får rätt vikt:)


fortsätt rösta=)--------------------------------------------------------------------------->

Av anonymous - 9 maj 2009 17:15

igår åt jag en tacos, det var mest sallad, gurka och hot salsa.. det var kul, jag ångrade dock att jag inte drack:P men men det kommer ju alltid mer helger.


och inatt har jag sovit så jäkla dåligt, fick nattligt besök 3 inatt så brände lite kalorier iaf;) men jag har sovit så lätt och så lite timmar(ca 3) så jag är så slut i hela kroppen nu.. ska till pappa och äta ikväll vid 7tiden :/ men jag ska hålla ut att äta tills dess.. idag har jag ätit 2 äpplen, 7dumlekolor(:/) och en macka på 200 kalorier.. det är ganska mkt mat men det är bättre än dom senaste veckorna iaf (för att se livet från den ljusa sidan^^,)..


jag har börjat dragit ner på maten och hittills fungerar det bra, men jag har ju bara gjort det i ett par dagar.. men jag har gått ner ca 1 kg iaf=) men jag räknar inte det som nån "riktig" viktnedgång. när jag hamnar på 60kg(as mkt i know:/) så ska jag börja räkna hur mkt jag går ner, just nu bara förbereder jag mig.. det är bara fettokilon som jag tappar nu och såna går man ner på engång utan egentligen något jobb..

Av anonymous - 9 maj 2009 16:19

hej gumman!:D

ja, vi fick byta sida flera gånger, och det blir svårt att få med alla igen, vi tappade ju minst 1 person varje gång vi bytte server etc. och det var liksom en säkerhet att alla fanns där, vad man än gjorde så visste man att dom var där.   och jag saknar inte bara dom som blev kvar på "vår"sida utan alla som var på sidan från den tiden vi joinade(vi gjorde det typ samtidigt va??=]), jag undrar vad alla har för sig nu för tiden, om alla lever? man har ju ingen aning alls:P


har du nån blogg??? jag vill veta om ditt liv!:D puss

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards