Alla inlägg den 11 maj 2009

Av anonymous - 11 maj 2009 23:43

tacos och äckelblåbärsfittrulle hos mamma:/ åh vad jag hatar födelsedagar.. ångest, jag försökte få mamma att skjutsa hem mig på engång men nej, jag fick vara kvar en timme:/ helt onödiga kalorier.. jag måste bli starkare.. fake it til you make it som man säger.. jag ska börja säga till alla att jag bantar, då blir det ju lite mer press på mig då om alla vet om det..


imorrn har jag skola mellan 12.30-15.30 jag har egentligen en lektion på morgonen men den skippar jag, jag behöver vila upp mig efter helgen, är så sjukt trött:P

Av anonymous - 11 maj 2009 23:35

Ja, eller jag hade problem med bulimi förut men det övergick till bara hets och överätningar.. näe ingen behandling för min del, jag har tänkt på det men jag är inte sjuk nog för det.. jag vill bli smal, riktigt smal. mitt mål är bmi 15.. men just nu är det vääldigt långt bor, men jag vill dit och det spelar ingen roll om jag blir sjuk på vägen..

Av anonymous - 11 maj 2009 22:31

Kommentar: Hej Hej, har precis hittat till Din blogg skulle inte Du kunna berätta lite mer om hur länge du har försökt gå ner i vikt och din längd+vikt...


Svar: Hejsan=) ja du, jag har försökt gått ner i vikt, jag vet inte exakt hur länge, men i ca 4-5år kanske, jag har ingen riktig aning.. och jag är 157cm kort och jag väger ca 64kg usch, jag skäms:/ men det är vad hets- och överätningar gör med en..

Av anonymous - 11 maj 2009 16:52

har gått mycket idag, är helt slut i benen men lite får man tåla.. maten har gått sådär.. men ändå okej, jag ska till mamma och äta tacos ikväll :/ men jag får äta massa sallad istället för äckelköttfärs..


åh vad trött jag är, jag vill inte åka till mamma, jag måste gå till bussen snart (tar 15 min att gå) och sen åka bussen i 30 min.. snark. men låtsaspappa fyller år så jag måste dit och vara trevlig..


.


jag saknar att ha nån att kramas med, ingen speciell bara nån.. får väl se till helgen om man hittar nån att engångskramas med. jag vill inte ha en pojkvän, men jag vill inte vara ensam, en kk skulle vara bra.

Av anonymous - 11 maj 2009 09:57

lyckade jag.. jag börjar om 10 min:/ men jag får väl gå lite snabbt då:P tänkte bara checka in och önska er en bra dag.. jag ska se om jag kan undvika lunchen idag, iaf inte äta så mkt..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards