Alla inlägg den 18 maj 2009

Av anonymous - 18 maj 2009 23:14

jag är orolig inför sommaren, tänk om jag inte fått nåt jobb? vad ska jag göra då? sitta i min ensamhet och äta? näe, jag måste verkligen skaffa ett jobb.. eller det kanske skulle vara skönt att för en gångs skull vara ledig en sommar.. men äh vi märker väl..



näe, nu måste jag verkligen gå och lägga mig om jag ska orka kliva upp..

Av anonymous - 18 maj 2009 21:44

..rullar jag fram i min feta kropp


jag sitter och pluggar psykologi, jag gör en uppgift som skulle varit inne medans jag var bortrest:/ men bättre sent än aldrig antar jag.. jag är på fråga 9 av 17.. och det är inte enkla svar utan såna man måste förklara och blablabla.. jobbigt men jag vill ha ett bra betyg så vad gör man inte.. men jag orkar inte plugga... tråååk.


ska upp kl 6,30 imorrn för att göra träningsövningar.. alltså borde jag gå och sova nu för att ändå vara pigg imorrn..


maten har gått skit imorrn.. varje dag går åt helvete för mig. jag önskar jag hade en anavän i verkligheten som kunde peppa mig, som kunde hålla min hand och säga att jag inte behöver mat.

Av anonymous - 18 maj 2009 18:16

näe jag har inte anorexi, jag är inte smal(jag är motsatsen, jag är fet)

men jag vill bli smal, jag vet att det är farligt men det är allting här i världen..

Av anonymous - 18 maj 2009 17:28

kom upp imorse gjorde några övningar, inte alls mycket men iaf nånting.. åt frukost imorse:/ usch. jag tycker inte om frukost, jag vet att det egentligen är bra men det känns bara äcklig, bara massa äckligt onödiga kalorier.. och jag tog kort imorse på hela nakna mig:P stående framifrån, sidorna och baksidan plus liggande i sängen från sidan och ovanifrån. jag ska knäppa kort varje dag och sen se om det blir nån skillnad, nånsin.. och jag mätte mig också:/ vad, lår, rumpa, höfter(lovehandles), midja, byst, överarm och underarm, allt mätt på det fetaste stället.. totalt äckel är jag med mina enorma kroppsdelar..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards