Alla inlägg under maj 2009

Av anonymous - 23 maj 2009 12:41

det är redan lördag.. herregud. och det är fest ikväll, jag är inte alls peppad på det, jag är fet och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig..  jag tog två laxerpiller igår så jag har tömt mig imorse, jag är inte lika full av massa skit.. det är skönt med jag måste nog ta lite uppehåll med laxermedel.. endast använda dem 2-3 ggr/vecka.. men det är så skönt, jag kan verkligen förstå varför folk blir beroende av dem...

Av anonymous - 22 maj 2009 19:16

idag har varit illa, jag har ätit 1 påse ostkrokar, 1L saft, 1 påse chips och dip.. ååååååååååååååh. och jag har inte spytt.. jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag inte spytt. jag kommer att ha gått upp i vikt tills imorrn. gick upp tills idag :/ igår morse:61,5, idag:62,7.. imorrn lär jag ju väga ännu mer.. jag måste gå ner.. jag får väl ta två laxerpiller ikväll med.. en tjejkompis undrade om jag ska med ut och åka bil ikväll.. jag sa att jag fick se, men hon lär ju ringa mig.. jag funderar på om jag ska åka eller ej, skulle vara skönt att komma ur lägenheten..


.


keep on voting----------------------------------------------------------------------->

jag

Av anonymous - 22 maj 2009 11:59

jag är fet. jag är äcklig. jag är svag. jag är ful. jag är misslyckad.

Av anonymous - 21 maj 2009 23:27

sitter och tittar på massa bilder sen länge sedan. hittade en jag tog samma dag som mitt självmordsförsök. mina ögon är döda på kortet. memories are coming back.

Av anonymous - 21 maj 2009 20:57

idag har jag jobbat, skulle egentligen jobba 13-18 men det blev 13-19,45 istället... jobbigt. så jävla less jag blev, var helt inställd på 18 men jag får väl tänka på pengarna som kommer nästa månad..i need them.. jag har ångest, jag har inget sommarjobb, vad fan ska jag göra?? hur ska jag få pengar till hyran? jag får hora mig eller nåt.

Av anonymous - 21 maj 2009 20:35

hann inte skriva nåt igår innan jag for.. vi var först hos en klasskompis och sen for vi på krogen.. jag hade klätt upp mig i klänning och allt, jag kände mig ganska okej, när jag var på förfest så sa alla tjejerna att jag var jättesnygg och att jag kommer få massa ragg, mådde lite bättre men när vi kom till krogen tittade ingen på mig, bara på min smala kompis iklädd jeans och linne.. det spelar ingen roll vad man har på sig så länge man är smal.. om nån tittade på mig var det väl för dom tyckte att jag var så jävla ful och äcklig och dom tyckte säkert att jag borde stannat hemma med mitt feta arsle... och jag skulle egentligen fått skjuts men jag ville gå, det tog ett tag innan dom släppte iväg mig, jag sa att det skulle vara skönt med frisk luft så jag hinner nyktra till lite.. så dom sa okej och jag gick.. jag ville inte bli nykter, jag ville bara gå, jag ville att nån på vägen skulle prata med mig, ragga på mig, erbjuda mig skjuts, vadsomhelst... men nej, inte en enda kille sa hej till mig, eller jo en men han är en gammal klasskompis så det räknas inte.. men alltså ingen.. kul att gå ut när man inte får nått ragg.. inte ens killen jag legat med 2ggr tittade på mig.. hur jävla ful känner man sig inte då??  jag typ halvgrinade på vägen hem, jag kände mig så jävla misslyckad.. jag gick så sakta som möjligt för att chanserna att träffa nån skulle öka. men nej. total failure..

--

Av anonymous - 20 maj 2009 15:52

jag var till skolan men jag kunde inte hitta min klass:P haha gud va sämst jag är:( så jag får väl göra provet nästa vecka.. och åh, mackorna tittar på mig, jag borde slänga dom, men jag kan inte.. guuuud tekakor in my <3 and om my ass. usch.. varför har jag inte en smal och hälsosam familj?

Av anonymous - 20 maj 2009 14:00

äckellåtsas mamma ringde nu och sa att jag kunde hämta bilen. det är bra men mindre bra är att hon sa att det fanns en påse med cola, en hundralapp och ostkrokar.. men ååhh.. jävla äckel. dom verkligen göder mig.. bläää

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards