Alla inlägg under maj 2009

Av anonymous - 9 maj 2009 16:19

hej gumman!:D

ja, vi fick byta sida flera gånger, och det blir svårt att få med alla igen, vi tappade ju minst 1 person varje gång vi bytte server etc. och det var liksom en säkerhet att alla fanns där, vad man än gjorde så visste man att dom var där.   och jag saknar inte bara dom som blev kvar på "vår"sida utan alla som var på sidan från den tiden vi joinade(vi gjorde det typ samtidigt va??=]), jag undrar vad alla har för sig nu för tiden, om alla lever? man har ju ingen aning alls:P


har du nån blogg??? jag vill veta om ditt liv!:D puss

Av anonymous - 8 maj 2009 17:26

jag vill inte åka på fest men jag måste, jag ska inte dricka iaf.. jag måste åka snart, typ nu:/ och jag är hungrig, jag har lust att proppa magen full men det blir mat ikväll så det är bara dumt. jag måste tänka efter innan jag gör nånting, jag ska tänka efter vad jag än gör... thinkthinkthink! och jag grämer mig inför imorrn, jag vill inte kliva upp, redan ångest inför det.. men pengarna ska väl komma ifrån nånstans..

Av anonymous - 8 maj 2009 15:50

jag vill inte spy men jag tvingar mig till det. om jag någonsin ska bli smal så måste jag, jag måste göra nånting, jag kan inte bara sitta och vänta på att tiden ska gå och jag bli fetare. to make a difference you have to take action

Av anonymous - 8 maj 2009 13:24

spydde precis. första gången på länge, väldigt länge. jag hade nästan glömt bort hur lätt det var.. jag spydde inte upp allt, men en del iaf.


är jag på väg in i detta igen? i guess so.

Av anonymous - 8 maj 2009 10:36

stannade hemma idag. har bara projektarbete idag. jag orkar inte. har lite ångest för ikväll.. vet inte vad jag ska ha på mig. jag ska jobba imorrn så jag blir nog inte där så länge, jag måste kliva upp 5.20 imorrn så jag tror jag tänker åka hem vid 10 eller nåt.. annars kommer jag inte kliva upp imorrn.

Av anonymous - 7 maj 2009 21:53

Hur får jag stopp?? ingenting jag gör får slut på det.. jag bara fortsätter att , äta, äta och äta, jag kan äta potatismos gjord på 8 normalstora potatisar, för att 10 min efter äta ett paket oreo's, sedan gå vidare till att äta 6 våfflor med en halv burk äppelmos, plus att under det hela dricka 1L päronsaft, efter allt detta sitta och se på teven och en halvtimme senare känna jag suget så jag går och äter 1dl våffelsmet.. och kväller fortsätter.. jag vet inte hur jag ska kunna stoppa detta. jag klarar inte av detta längre..


ge mig tips!


[edit] det enda drastiska jag kan komma på nu är att börja spy igen, jag vet att det är inte bra, men som det ser ut nu så är det den enda lösningen.

Av anonymous - 7 maj 2009 20:30

det är fest imorrn. jag är heeelt opeppad. jag kommer vara en fet val i kläder. åh vad jag hatar mig. jag måste skaffa vilja, styrka till att kämpa.

Av anonymous - 7 maj 2009 16:47

sitter och kollar på en del ex "anavänners" xanga/myspace och andra sidor som dom har.. det får mig att gråta.. det var så att för 3-4 år sedan(vet inte riktigt när det var) så var jag med på en hemsida, ganska stor, och efter typ ett år så blev det ett stort bråk på sidan och det blev 2 grupper av alla medlemmar, jag kom på ena och vi höll ihop ett tag, i ca 1 år eller nåt men det senaste året så har vi glidit ifrån varandra så mycket, och det gör mig ledsen för dom personerna som var mitt liv, dom som höll mig levande är inte i mitt liv mer, jag har några på msn, men det är inte samma sak som på ett forum där alla är med.. och exvänner jag inte har pratat med på över 2 år.. och jag saknar dom, det låter dumt men jag gör det.. jag behöver bara se en bild på dem så blir jag helt emotional :/

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards