Alla inlägg under juli 2008

.

Av anonymous - 16 juli 2008 23:43

jag hoppas att jag är ledig imorrn.. orkar inte jobba.. är så äcklig..

jag mår så jävla illa på jobbet, psykiskt alltså.. det känns som att sminket försvunnit efter 3 minuter, jag ser ut att väga över 100 kg, jag ser ut att vara 140 cm kort.. åhh... i hate it.. jag borde jobba bakom en telefon..

Av anonymous - 16 juli 2008 17:24

jobbade 11-15.30 har tjänat typ 300 spänn idag.. helt värdelöst..

åt ett äpple idag och när jag kom hem hade jag gått upp 0.2 kg..hur fan gick det till?? då blev jag så jävla less så jag hetsade.. why?? fattar inte vad det är för fel på mig?? usch.. jag blir helt jävla äcklad av mig själv.. hur kan jag vara så gross??? iew...

Av anonymous - 16 juli 2008 09:22

ska jobba idag.. känns verkligen inte lockande... vägde 59.6 imorse, vilken jävla loser jag är... idag ska fan gå bra.. inge mera gott.. jag ska slänga ut allt, skiter fullständigt om det är slöseri med pengar.. har fått finnar.. usch, jag hatar när jag får det, jag har typ alltid problemhy men jag hatar när jag får finnar.. usch.. det gör så att jag känner mig äckligare än vanligt.. blä..


näe, nu måste jag hoppa in i duschen, bussen går 10.15 mindre än en timme på mig... panik. jag måste ha typ 2 timmar på mig..

Av anonymous - 16 juli 2008 00:45

whywhywhywhywhywhywhywhywhywhywhy???

hetsåt.. varför?? jävla idiot. nu kommer jag ha gått upp massa vikt tills imorrn..

fan vad svag jag är??? uschusch, jag blir äcklad av mig själv.. 

imorrn ska det fan gå bättre.. ska städa lägenheten imorrn.. ska verkligen grovstäda, det behövs.. den är jätteskitig :/ har gjort lite idag, flyttat undan massa möbler som farmor är rädd om.. en gammal soffgrupp som hon har klätt om för 25tusen.. känns inte som att man vill spilla ngt på dom..



äähh,, nu ska jag sova.. fast lär ju inte komma i säng förrns om typ 1 timme..

Av anonymous - 15 juli 2008 18:49

äntligen hemma igen.. har vare hos frissan & körskolan idag... hos frissan gick det okej, förutom att jag tyckte att hon klippte min lugg lite för kort..

hos körskolan gick det helt åt helvete.. han frågade när vi kom tbx om jag tyckte att det hade gått bra och jag sa 'jo, det har det väl antar jag' då sa han 'ja, det kunde ju ha gått bättre, du kör på för höga växlar osv' han sa ngt mer men jag kommer inte ihåg... satt vid datorerna och körde teori också, först en timme innan körlektionen senfrån 13.20 till 15.45 fan va trött jag var på slutet, min hjärna hängde inte med..har klarat av fas1 och fas2 på datan.. men jag måste köra fas2 ngra gånger till innan jag går över till fas3..


har ätit idag :/ fan, misslyckat.. 2 riskakor med gravad lax = 170 kcal + 2 riskakor med brieost = 260 kcal + vitaminjuice = 50 kcal, totalt 480 kcal. inte så mkt som jag trodde men uschabuscha.. fy fan.. hoppas bara att det inte blir någ mer mat...


.


.



my tears are falling

Av anonymous - 15 juli 2008 09:05

är uppe, klev upp vid typ 8.20, satt mig vid datorn och nu är kl 9.. fuck.. jag måste skynda mig.. men jag orkar inte :P jag är TRÖTT!!!!!!!!!!


igår åt jag en riskaka med 1.5 skiva gravad lax på natten :/ jag kunde inte sova .. vikten låg på 59.0 imorse men min våg kan det vara vilken vikt som helst.. jag litar inte på min våg..för 3eller 4 dar sen låg den på 61.4 tror jag

som sagt, jag litar inte på min våg..


.


.


.


söt:

Av anonymous - 14 juli 2008 23:59

kom nyss hem, blev ingen godsaker :) dom hade kakor men tackolov så är jag allergisk, fan va skönt ibland att vara det.. ingen som säger ngt då..

vi satt först hos kompisen ett tag medans alla fikade sen tog vi en tur med båten.. fan va myysigt det var :] synd bara att man inte hade ngn att hålla om.

fan vad jag vill ha en kille.. bara jag går ner 20 kg så kmr ngn att vilja bli tsm med mig.. hoppas jag, annars är det ute med mig, jag kommer vara singel tills jag dör..


detta ska jag göra imorrn:

8.15  -  kliva upp

9.45  -  ta bussen

10.30 - frissan

11.30 - teori på körskola

12.50 - körlektion

14.25/14.40 - ta bussen hem

14.50/15.05 - vila/städa/annat


näe, nu blir det sängen.. åhh, gud va skönt att få sova.. jag önskar dock att jag hade gått och lagt mig kl 22 istället för nu.. aja, inget man kan göra åt.. imorrn blir det dock en tidig kväll (hoppas jag) så är planen iaf

Av anonymous - 14 juli 2008 18:26

det blir utgång ikväll :( en kompis fyller år så man måste ju.. hade tänkt att vare hemma, men det kändes lite taskigt att dissa när han fyller år..


åt gravad lax :( 180 kal, totalt 205 idag.. är väl okej, jag hoppas bara att det inte blir massa äckelmat ikväll..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards