Alla inlägg under juli 2008

Av anonymous - 11 juli 2008 07:28

är redan uppe, känns jävligt jobbigt.. ska börja jobba 11 men jag tänkte stanna till på körskolan i sisådär 1 timme innan jobbet, inte så kul men man måste ju om man ska skriva teoriprov om en månad.. PANIK!!!!!!!!! hur fan ska jag klara av det???


och snart börjar skolan igen (om 45 dagar) och jag som hade tänkt att gått ner i vikt, men icke sa nicke, jag har istället hetsat typ varje dag.. men grattis ffs :/

vilken jävla idiot jag är.. jävla värdelösa missfoster.. idiot.


idag ska jag jobba, kukkul :( jag halvhetsar ofta på jobbet, speciellt om jag är själv, jävligt roligt det är att jobba då.. fanfanfanfanfanfanfan

maten jag hade tänkt mig idag:

200 g räkor - 160 kal............. 160 kal

150 g tonfisk - 180 kal.......... 340 kal
och om jag blir mer hungrig så kan jag käka mera räkor..


.


nu blir det duschen för att titta på min äckliga kropp...

Av anonymous - 10 juli 2008 22:36

vad har hänt idag?? inte så mkt speciellt.. vaknade vid 13.20 pappa hämtade mig vid 5.. övningskörde i en halvtimme åkte hem till dom och åt mat (potatis & kassler m hollandeisås) övningskörde sen till ica och sen hem.. handlade på ica, bara massa skit.. fan, pappa var med.. måste tillbaks till ica nån dag för att hämta ut ett paket, ville inte hämta ut det när pappa var där, jag orkar inte med massa frågor..


maten idag har gått helt åt helvete.. jag blir bara mer och mer galen på mig själv.. 

Av anonymous - 10 juli 2008 13:59

vaknade 13.20 vettefan varför jag sover så länge.. 12 timmar.. kanske för att jag har vitaminbrist.. jag bara äteräteräteräter men jag får inte i mig vitaminer..

måste nog gå till ica idag och köpa lite nyttigt.. men vad???


.


näpp, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar.. pappa hämtar mig vid 5..

men jag vet inte om jag ska gå till ica och handla eller göra det senare...

kul att man är så jävla bra på att bestämma sig :/

Av anonymous - 9 juli 2008 23:59

var och körde med pappa idag, gick okej, övar massor på start i backe, med dragläge och sånt.. men jag blir så jävla förbannad på att växellådan är cp.. bilen är 18 år gammal så den är inte i det bästa skicket.. men för i helvete.. när bilen leker störd så tror alla andra att det är jag som kör dåligt och dom skrattar åt mig..

jag hatar när folk skrattar åt mig, och då blir jag förbannad på mig själv..

och då vill jag bara gasa på och köra rakt in i en bergvägg... jag orkar inte....

all dess ångest gör mig så jävla trött, både psykiskt och fysiskt..


.


mår så jävla illa nu, har precis smällt i mig 10 st fiskpinnar.. fy fan vilket jävla misslyckande jag är.. usch.. det gör ont i hela kroppen.. speciellt runt revbenen..

dom går inte att spy upp heller.. herregud.. va fan ska jag göra???

jag måste allvarligt ge mig, vad fan tror att jag håller på mig?? fan.

Av anonymous - 9 juli 2008 15:10

vaknade vid ett idag :D fan va skönt att jag inte behövde jobba :]

ska ut och övningsköra med pappa sen, han hämtar mig om typ en timme.. sen så ska jag me till han och äta middag, fan.. kanske ska köpa fiskar idag.. får se vad klockan blir och hur det går att köra.. går det bra kanske vi tar oss till affärn men fan om det är mkt folk.. :/ hatar när jag får panik, hatar när jag gör fel, hatar när jag gör någon besviken.. jag hatar verkligen när jag gör fel och någon säger att det inte gör något när jag vet att dom blir arga för att jag inte kan göra någonting rätt.


.


jag måste vara den mest misslyckade personen i hela världen..  

.

Av anonymous - 9 juli 2008 01:24

ångest.

:)

Av anonymous - 9 juli 2008 01:09

är äntligen klar med akvariumet..

nu ska jag sova.. ska upp 8.15 imorrn för att se om jag ska jobba, är det finväder så ska jag jobba är det fulväder ska jag ringa min chef och kolla om jag ska jobba.

som det ser ut nu så ska det bli fulväder imorrn (=])  jag hoppas att jag ska få vara ledig imorrn.. har ganska mkt att göra här i lägenheten.. tvätta, dammsuga osv... åhh, jag får ångest bara av att tänka på det.. :/ åsså måste jag handla mer fiskar.. men eftersom jag inte har ngt körkort så måste jag åka med föräldrar när dom har tid och när jag har tid (och ork) vi får väl se när det blir...


anyway, måste sova nu, skriver mer imorrn..

Av anonymous - 8 juli 2008 23:26

jobbade från 11-18.30 åkte sen hem till mamma och kollade på morden i midsomer och fixade med akvariumet.. så nu måste jag fixa akvariumet här.. måste hälla i vatten och fixa.. jobbigt :/ är helt jävla slut i kroppen.. hoppas att jag inte måste jobba imorrn,. kroppen orkar inte med..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards