Alla inlägg under juli 2008

Av anonymous - 13 juli 2008 13:13

ska snart övningsköra med pappa, längtar verkligen inte.. jag får nästan alltid panik och ångest.. fort ngt händer, som att bilen hackar av sig själv så får jag ångest för alla tror då att jag är dålig på att köra bil, jag kan inte vara dålig på ngnting, jag måste vara bra.. jag måste vara perfekt..

ska åka och hälsa på farmor på sjukhuset, sen ska vi handla fiskar till mig och kanske en våg, det beror på vad klockan blir och om pappa inte leker beskyddande förälder, hatar när han gör det, jag är för fan 17 år och 11 mån


sitter nu och kolla på hollyoaks hannah's story på youtube.. tårarna rinner.. måste hoppa in i duschen och göra mig klar.. fuck, jag orkar inte..


Av anonymous - 12 juli 2008 23:59

massa ursäkter, lögner & ångest det är vad mitt liv består av.. patetiskt.

fan vad mitt liv är patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.

patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.patetiskt.


.


.

.


.


.


.


.


.


.


patetiskt :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Av anonymous - 12 juli 2008 17:14

mamma vill att jag ska äta tacos med dom.. HELVETE.

..

Av anonymous - 12 juli 2008 16:46

är tbx från ica.. gick väl okej.. bytte kläder 2 ggr innan jag kom iväg..

mamma ringde när jag var på väg dit och bad mig handla grejjor till tacos..

jag ringde upp henne typ 10 ggr när jag var där för att vara säker på att jag fick rätt saker, rätt sort, rätt mängd etc.. jag vill inte göra henne besviken...


snart ska jag dit och lämna maten och hjälpa till att flytta lite grejjor..


.


.


.


mitt liv suger 

Av anonymous - 12 juli 2008 14:36

ska snart bege mig till ica för att hämta ut mitt paket och köpa pengar till mobilen..

fan vilket jävla sepe väder, det regnar.. roligt att ut och gå nu då..


btw, ngn som vet en sida som räknar ut hur många kal man brännt vid en aktivitet som tar med både vikt och längd, jag hittar bara massa som tar med vikten..


aja, ska väl gå så man kommer iväg ngn gång.. 

Av anonymous - 11 juli 2008 21:05

maten idag har gått dåligtdåligtdåligt.. den gick bra tills det var jordgubbar och glass på jobbet :( fan! imorrn ska fan bli bättre, herregud de säger jag varje dag :/

har börjat få tbx massa minnen.. har nu fått minnen tbx från när jag var typ 9 år då jag gick upp på natten efter att mina föräldrar somnat och tog hostmedicin med morfin i.. hur jävla normalt är det för en 9åring att smyga upp och ta hostmedicin med morfin i?? inte bara en natt utan flera nätter... jäva mellanbarn man är...


.


jag börjar oroa mig rejält för kökortet.. ska skriva teoriprover 12 augusti och köra halkbana 20 augusti... fan. alla säger 'du kommer lätt klara det' tack :/ det sätter inte alls mer press på mig, nejnej.. fan.. ångest över att köra bil också.. körde igenom stan idag, för 1sta gången, gick okej förutom att jag nästan svettades, jag blir så jävla rädd att göra fel.. jag kan inte göra fel.. jag kan inte misslyckas, då blir bara ångesten mer än vanligt...

Av anonymous - 11 juli 2008 08:16

tårarna rinner. ångesten blir större. dagen är förstörd.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards