Alla inlägg under juli 2008

Av anonymous - 14 juli 2008 15:19

fuckfuckfuckfuckfuckfuck


jag gick på lunch men glömde att ta bort internet.. min blogg låg uppe.. helvete, alltså vet en tjej på mitt jobb om min äs.. fast hon sa inget, antar att hon inte vågar eller nåt.. helvete.. får snart en panikattack.. om hon säger det till någon är allt förstört.. jag hoppas verkligen att hon inte säger det till någon, men jag tror inte att hon gör det, hon är inte den sorts person (hoppas jag).. fuck, jävla misslyckade jävel jag är... åhh :(



åt sallad och gurka till lunch.. mindre kcal än ett äpple.. ska kanske ta en glass sen.. 76 kcal.. men vi får se..



HELVETE

Av anonymous - 14 juli 2008 13:25

hungern kallar och jag är omgiven av godis, godis, mer godis och glass.. usch, jag är svin hungrig men inge godis, kanske en glass på 76 kcal.. men, NEJ veronica!! inge godis, inge glass, inget onyttigt.. jag får halsa cola zero istället ;) jag får vänta tills jag får lunch(om jag får ngn) och då får jag käka ett äpple med kanel på.. tror jag, får väl se om jag får ngn lunch, det beror på hur länge dom planerar att jag ska jobba.. man får ju lunch om man jobbar över 5 timmar.. spelar ingen roll om jag får lunch eller inte men det skulle vara trevligt att få typ 5 minuter rast iaf..


pappa försöker tvinga på mig att ta med mig gravad lax hem, jag älskar gravad lax men jag vet inte hur många kcal det är i, antar att det är ganska mkt, det är ju lax, socker & salt.. plus att pappa använder nog mer socker än nödvändigt.. han är fet och äcklig och han vill göra mig likadan :/ usch

Av anonymous - 14 juli 2008 11:45

http://www.bloggkoll.com för alla som inte använder det, do it :)

det är jättebra om du bor hemma och inte har en egen dator slipper du ha massa bokmärken som vemsomhelst kan kolla på..


är just nu på jobbet, det suger, det är varm & äckligt.. jag står i en liten sepe kiosk och leker snäll.. med det är typ inge folk här så jag hade lätt kunnat vare hemma och sovit.. fan va less jag blir.. jag vill sova.. plus att jag har druckit 21 kal idag (vitaminjuice) och jag håller på att svimma i värmen och min mage kurrar.. i love it (att den kurrar alltså ;P) enligt min sepe mind så betyder det att min kropp bränner fett.. vet ej om det är sant men det skiter jag fullständigt i för att vara ärlig...


det jobbar en snygg kille på mitt jobb, fan, det får mig att känna mig 13749 gånger äckligare än vanligt.. han skulle inte ens tänka på att ens röra vid mig.. åhh, jag vill gå ner 20 kg nu.. helst igår..

Av anonymous - 14 juli 2008 08:32

det blev som jag sa, jobbet ringde.. ska börja kl 10, bussen går 9.15

dags att tjäna lite pengar då.. önskar bara att jag fått sovit typ 5 timmar till..

Av anonymous - 14 juli 2008 07:43

nu ringde dom från körskolan och sa att jag inte behövde komma.. men gud va trevligt.. roligt att man nyss kommit ut ur duschen halvt svimfärdig.. fan, roligt att man sovit 4 timmar inatt för att kliva upp, duscha och gå och lägga sig igen.. fan va irriterad jag är.. plus att kanske jobbet ringer om typ 1-2 timmar för vädret ser ut att vara bra.. fan, detta förstörde min dag..

har en sån jävla lust att gå till köket och äta upp allting där.. men NEJ!!!!!!!!

Av anonymous - 14 juli 2008 06:29

somnade efter 2 igår.. roooligt :/  4 timmars sömn.. fan, jag måste piggna till..

dags att hoppa in i duschen då. min buss går 8.15 trevligt att man måste upp 2 timmar innan man ska iväg någonstans för att man ska se någorlunda okej ut.

.

Av anonymous - 14 juli 2008 00:54

roligt att klockan snart är 1 och att man ska upp kl 6.. fuck... jag måste vara utvilad imorrn eftersom jag ska köra på körskolan imorrn.. då är det nog bra att man inte sitter och gäspar i bilen.. kul.. hoppas bara att jag blir lite utvilad tills imorrn ändå.. får väl duscha i kallvatten eller nåt, bränna lite kalorier på engång.. haha :P kanske kliva upp lite tidigare och träna lite. vi får väl se hur det blir med den saken.. men det känns som att jag borde träna.. kickstarta ämnesomsättningen..

Av anonymous - 13 juli 2008 21:15

övningskörde med pappa, det gick väl.. fick inte lika mkt panik som vanligt, kanske jag börjar bli mer säker i bilen, mer säker på min körning maybe..


hälsade på farmor, hon börjar bli bättre.. iaf i huvudet, hon börjar fråga massa frågor om blommorna, mattorna, hur städat det är, om det har blivit några fläckar någonstans, om alla möbler står rätt.. usch.. jävla kärring..


köpte massa fiskar, 4 st guppys, 1 pakistanbotia, 10 neontetror och en plant

det gick på typ 280 spän.. whoops :P


skulle egentligen ha jobbat både lör och sön men pga det dåliga vädret så blev det inget.. hade vare trevligt att tjäna pengar menmen, det är väl inte riktigt något man kan göra åt...


kalorierna idag ligger på 21.. hoppas bara att det inte blir ngn hetsätning ikväll/natt.. ska städa lite för att hålla mig borta från tankarna om mat.. har fått en stor låda (http://www.ikea.com/PIAimages/68534_PE182698_S4.jpg) som jag ska lägga alla mina småsaker i så jag slipper ha grejjor i hela lägenheten.. det är lite lättare att hålla det städat när det inte ligger massa skit överallt..


har sutte och kollat klart på alla avsnitt om hannah.. ha gråtit som fan.. sitter och funderar på vad jag ska kolla på här näst.. jag har typ kollat på dom flesta dokumentärer & filmer om ana/mia på youtube.. här är en länk till dom: http://youtube.com/profile_play_list?user=virreerriv om det är någon som vet någon fler så säg till...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards