Alla inlägg under juli 2008

Av anonymous - 8 juli 2008 10:00

det blir jobb idag.. bussen går om 10 min.. fan att jag svarade i telefon.. helvete!

Av anonymous - 8 juli 2008 01:34

kom nyss hem... har vare och åkt bil, det var ganska tråkigt.. hoppas att jag inte ska jobba imorrn... de kommer jag aldrig att orka.. fan va trött jag är..


imorrn blir det antingen jobb(hoppas inte) eller så blir det till mamma och städa, flytta akvarium, köpa nya fiskar, handla räkor & coca cola på ica... måste verkligen sluta hetsäta.. inga mera 'jag slutar hetsa imorrn, bara en gång till' jag får inte(!!!!)


.


näe nu blir det sängen.. godnatt på er.

Av anonymous - 7 juli 2008 17:21

var på körskola idag.. gick svindåligt.. fick panik när jag stoppat vid ett rödljus och skulle köra igen, jag tycker att bilarna bakom ligger för nära bakom och jag får motorstopp och jag får mer panik.. det är känslan av att misslyckas jag hatar.. usch, jag hatar verkligen när folk blir irriterade eller besvikna på mig.. jag är en peoplepleaser, jag måste hålla folk nöjda, annars hatar jag mig ännu mer än vanligt


måste snart gå till ica och handla mat.. eller jag ska handla räkor.. och jag måste börja cykla på träningscykeln, måste bränna kalorier, måste gå ner i vikt..

jag måste fan allvarligt ta mig i kragen och göra nånting..


min kompis ringde nu, hon är på väg hit.. fan, jag som tänkte dra mig ur...

jag antar att jag får gå och handla imorrn.. måste handla nyttig mat så jag kan sluta hetsäta.. jag känner verkligen inte för att göra någonting..  har liiiiiite för mkt ångest för att gå utanför dörrn och för att släppa in nån...


har så jävla ont i ryggen också... ikväll blir det nog en tramadoltablett.. 

Av anonymous - 7 juli 2008 10:54

ingen bra start på denna dagen.. blev väckt av en jävla gubbjävlel som var och klippte buskarna utanför lägenheten.. kul. dom hade kunnat gjort det närsomhelt förutom just nu..  åhhh lesslessless... fast jag måste väl snart upp.. ska ta bussen som går 12.45 ska hämta mina linser idag också, dom med starkare styrka..

åsså måste jag till ica och köpa frysta räkor.. får göra det efter körskolan antar jag



aja, måste hoppa in i duschen... suck..

...

Av anonymous - 6 juli 2008 23:39

ångest... fan.. man kanske borde stoppa i sig en tramadoltablett.. men jag vet inte om det kommer göra mig dåsig imorrn.. har nämligen körlektion då.. fan vad less jag är.. varför kan jag inte gå och lägga mig?? de kan väl inte vara så jävla svårt??

vad fan är det för jävla fel på mig?? gaaaaaaahhh, jag blir galen..



plus att jag har sneakat på min kusses bdb.. hon är smal, snygg, perfekt och ung.. hon är 14 1/2 och har hela livet framför sig.. (det låter som om jag är 40 lr nåt) 

jag har världens ångest över att bli gammal, jag har inte ens fyllt 18(!!) jag vill inte bli gammal och patetisk.. jag vill vara ung igen, det känns som att mitt liv är över..

snacka om 18 års ångest.. va fan lär jag ha vid 20?? och 30?? och 40??  åhherregud!!

Av anonymous - 6 juli 2008 21:43

nu är jag hemma igen.. eller jag kom hem vid 9.. var hos mamma och åt middag :(

är så jävla trött nu.. somnade nästan på jobbet.. fan vad jag ska sova imorrn..

satt nyss och kollade på mamma vid 16, grina igenom halva filmen, vette fan varför jag har aldrig vare gravid och har aldrig velat vare det heller.. kanske jag bara behövde grina.. släppa ut allt.. men fan vilken huvudvärk jag har nu.. fan va ont..


imorrn blir det bara slappa, fast kanske lite städa också... bränna lite kalorier..

och på tisdag blir det städa hos mamma, flytta mitt akvarium till mig.. sen åka och köpa mer fiskar :) jag vill ha akvariumet fullt av fiskar...


näe, nu måste jag sova.. men jag slår vad om att jag inte kommer komma i säng förrns om vid typ 3 timmar.. grattis mig..

Av anonymous - 6 juli 2008 15:27

sitter just nu på jobbet.. fett jävla tråkigt.. haha även fett..

ska jobba till 18.. skit kul :/ fan vad less jag blir.. men man får väl tänka på pengarna haha.. jag har tjänat typ 1800 på två dagar.. de e najs :D

fast de e rätt tråkigt, de e as-lite folk plus att jag inte ens sitter i kassan till fiket utan i kassan där man betalar in sig och jag kan säga det att det inte är många som gåoch badar när det är 14 grader i luften..



aja, antar att man måste återgå till tråkigheterna..

Av anonymous - 6 juli 2008 08:32


kom hem vid 2 igår.. var på denna stadens patetiska försök till festival.. fattar inte att den har hållt på över 20 år.. artisterna suger och man kan inte sitta någonstans om man inte kommer in i öltälten.. skit roligt.. näe..


vi satt först hemma hos mig en massa tjejjer.. men det sög för jag slutade kl 6 igår och det kom först 3 st till mitt jobb och åkte hem samtidigt som mig.. sen kom det 4 st till typ 10 senare.. men skit kul, jag fick duscha och allt när dom var där.. :(


iaf, vi kom in till stan.. trängdes för att komma in.. usch.. sen stod vi och väntade på massa folk typ hela jävla tiden,.. roligt från kl 10 till 1 gick vi och väntade på massa folk, fatta vad less jag var.. jag kunde ha varit kvar längre men de e orkade jag inte plus att jag kände mig så jävla ful och äcklig (som vanligt).. det kändes som att alla kolla de på mig när jag gick förbi, och det var inte bra blickar..

och min kompis blir alltid jättearg när hon har drucke, det minsta lilla som händer så blir hon svinförbannad och går ifrån allihopa.. åhh, roligt att spendera en halvtimme till att springa efter henne och och lugna ner henne, kanske det är okej om det är en eller två gånger i hela livet men nej, det är varje gång hon dricker.. blir så jävla less!! orkar inte med folk som är så jävla jobbiga...


nu ska jag in i duschen för jag ska jobba 11-15 (vad jag vet) pappa kommer och hämtar mig 10.30 roligt att man kliver upp 2 timmar innan man ska åka, men jag orkar inte stressa på morgonen.. det är det värsta jag vet..  men jag hatar även att gå upp så jävla tidigt.. fan vad jag ångrar gårdagen.. spenderade 200 spänn på lesshet och ångest som man alltid känner gratis... roligt..


 fan vad jag hoppas att jag är ledig imorrn.. ska till körskolan 13.30 och jag orkar inte jobba innan.., det blir iaf en lugn kväll för mig ikväll.. jag ska försöka lägga mig vid typ 10-11 nånting.. vi får se hur det går med det,.. 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards