Alla inlägg den 4 juli 2008

Av anonymous - 4 juli 2008 23:48

ångest.. fan va less jag är, jag orkar inte, fan att jag måste upp och jobba imorrn.. jag vill fan sova, vill vara hemma och ha ångest i ensamhet, inte bland massa folk..

ÅÅÅHHHHHHHHHHHHH, why not take the easy way out??? 

om jag bara kunde somna, vakna imorrn och väga 20 kg mindre så skulle allt bli bra

jag önskar att livet var så lätt men eftersom att det är mitt liv så är ingenting lätt

ingenting i mitt liv går som det ska, och det finns inget jag kan göra åt det....

jag kan bara sitta och titta på när mitt liv försvinner, hur mitt snart 18-åriga liv försvinner rakt framför ögonen på mig.. hur jag aldrig kommer få tbx denna tiden och hur jag borde spendera den smal och lycklig men nu är jag fet, ful och äcklig...



ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jag är frustrerad och less..

jag antar att morgondagen inte kommer vara bättre.. fuck.. 

Av anonymous - 4 juli 2008 20:57

det gick bra hos optikern, fick fortsätta ha linser.. fast min syn har blivit värre :/ förut hade jag -5,00 på ena ögat och-5,25 på det andra.. nu har jag -6,00 på ena och -6,25 på det andra.. herregud, blindhund nästa..


har jobbat idag.. från 10 till 18.. tjänat ca 700 spänn.. roligt :/

det blev ingen grill.. fan va skönt.. men det hade inte gått med mina ögon, dom är ljuskänsliga och värmekänsliga...


.


ang rubriken, det är så jag känner just nu.. eller nja, jag vill inte heller vara alone.. jag vill helst ha ngn här just nu.. någon som bara kan vara med mig, jag vill inte prata, jag vill bara vara.. känna att jag inte är ensam.. =/


imorrn börjar jag 11.. suck.. fan jag vill vara ledig.. i ett par dagar i sträck så jag kan sitta hemma och slappa utan att ha ångest för att måsta jobba nästa dagen..


vettefan vad jag ska skriva.. jag är bara så jävla less =/


.


mysig låt

Av anonymous - 4 juli 2008 09:05

pappa kommer snart och hämtar mig.. han ska skjutsa mig till optikern.. jag vägrar åka buss i glasögon.. mina ögon är irriterade typ hela tiden så jag måste dit och kolla vad som är fel.. om jag får linsförbud så dör jag.. aldrig att jag kommer gå någonstans med glasögon... hellre ligger jag hemma.. jag tänker inte jobba heller, då får jag vara utan pengar.. never in my life.. jag hatar hur jag ser ut i glasögon..


ska jobba idag.. börjar kl 10... dom vill att jag ska stå i grillen.. nej! jag har världens ångest 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards