Alla inlägg den 28 juli 2008

Av anonymous - 28 juli 2008 22:52

jag önskar att mina vänner dog så jag har en riktig orsak till att gråta.


.


.


.


.


.


.


.


jag är en hemsk person för att tänka så, jag vet att det är fel att tänka så, men ändå kommer tankarna, och jag kan inte göra något åt det. :'(

Av anonymous - 28 juli 2008 21:10

vad har jag gjort idag?? inte ett skit.. vare ute och solat.. först en timme och sen lite till, vet inte hur länge dock.. det var iaf typ 4 svenssonsvensson avsnitt.. och dom är väl ca 20-30 minuter per styck.. har inte blivit brun alls, ser inte nåt idag iallafall, får se imorrn om det syns något..


kommer att ha gått upp tills imorrn.. hatar att vara hemma hela dagen, ensam.


.


.


i'm gonna end up alone, fat, ugly and depressed.

Av anonymous - 28 juli 2008 11:23

sitter nu och väntar på att solen ska nå terassen så att jag kan lägga mig och sola. fast vette fan om solen vill komma fram.. men jag känner att ångesten kommer nu för att ligga ute i bikini, tänk om nån ser mig.. usch :/ kanske lika bra att gå till ett solarium.. men jag har inte riktigt pengar till det just nu...  eller jo, jag har pengar men jag måste spara pengar om jag ska ha råd med en resa till usa nästa sommar och om jag ska ha råd att ha en egen lägenhet.. jag vill inte bo här längre, det känns inte som att jag bor här, det känns som att jag bara övernattar.. inga möbler är mina, jag har inget ställa att lägga min kläder på, just nu ligger dom i en soffa, alla mina grejjor ligger i en stor back.. hur roligt är det då?? känner mig inte precis hemma.. fan, jag vill fylla 18 så jag kan ställa mig i kö på mitthem..fuck. stress och ångest hela dagarna.. hade gått ner idag.. yayy, men inte mkt, inte tillräckligt för att bli glad över.. om sisådär 10 kg kan jag börja bli lite glad.. men innan dess, nej!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards