Alla inlägg den 3 juli 2008

Av anonymous - 3 juli 2008 23:26

det blev utgång igår.. skulle inte ha gjort det.. fan va less jag blev(är)..

jag missade bussen som gick 00.05 så jag skulle ta bussen 01.05 men då gick det ingen så jag satt på busstationen själv i en timme och väntade, ringde min kompis så hon hade kunnat kommit dit, men svaret när jag ringde henne var 'jag kan inte snacka nu, jag ringer dig sen' aha kul liv jag har.. not! jag fick skjuts efter 2 och kom hem vid halv 3.. roligt att man skulle upp 7 imorse..


idag har jag jobbat från 10-19.. inte så roligt.. har typ tjänat 700 spänn idag..

hade vare najs med lite mer betalt faktiskt.. man sliter häcken av sig för ingenting.


fan vad less jag är.. åhh why?? det verkar som om allting går åt helvete just nu..

i just wanna be skinny, i just wanna be thin, i just wanna be perfect..

varför kan ingenting gå bra?? varför?? verkligen ingenting går bra.. allt går bara åt helvete, jag orkar inte.. vet inte vem jag ska snacka med, jag skulle kunna ringa min kompis men (1) jag vet inte vad jag skulle säga förutom 'jag orkar inte..' och (2) hon skulle göra om hela konversationen till om henne.. allt handlar om henne, hon bryr sig om mig men hon kan aldrig lyssna, hon avbryter alltid, hon vet om att hon gör det men ändå gör hon det.. om hon vet om det så borde hon ju kunna ändra på det.. jag blir så jävla less på henne ibland

jag känner mig så jävla ful.. usch.. :'( jag kan gå igenom stan ensam utan att ngn försöker nånting.. jag är till och med för ful för att någon ska göra ngt mot mig.. hur jävla äcklig och ful måste man inte vara då?? jag fattar att ingen vill ha mig..

jag förtjänar inte att göra nånting.. jag förtjänar att vara fet, ful och äcklig,

jag förtjänar att vara ensam, jag förtjänar att leva i ständig ångest och smärta.. jag förtjänar verkligen inget bättre än det värsta..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards