Alla inlägg den 19 juli 2008

Av anonymous - 19 juli 2008 23:59

kalorierna ligger nu på 927.. hur då?? inge hetsätning, de e bra, men ändå.. hur i helvete kom jag up i 927 kcal?? jävla misslyckade mes... hur kan rn person misslyckas så mycket?? får se imorrn vad vikten ligger på då..


kanske blir jobb imorrn.. det beror på vädret.. jag är fortfarande svinigt less på att jag inte har schema.. en kille som har jobbat exakt lika länge som mig har fått schema(han ska vara ledig 5 dagar i hela juli) åsså går han runt och klagar på att han jobbar för mkt, men det är väl fan bättre att jobba mkt och ha schema än att inte kunna planera ngt på hela sommar.. fan, blir så jävla less, också är det en kille som har jobbat kortare tid än mig (typ 2 år kanske, om inte mindre) som också har sånt schema.. fan va förbannad jag blir, jag vet inte om jag vill slå någon, skrika på nån eller gråta.. plus att jag känner mig ensam. ensam och ful. usch.


funderar på att köpa hem massa glass, fruitz hallon från diplom is.. 78kcal per glass och dom mättar ganska bra.. då kan man äta tre per dag och då är man uppe i 234 kcal.. fast risken att man hetsar är nog stor, men man får väl vara stark... eller nåt.. näe nu är jag trött, less & arg.. god natt


SS&&TT!

Av anonymous - 19 juli 2008 21:14

tomhet.

Av anonymous - 19 juli 2008 19:08

sorry för inget inlägg på morgonen..

jobbade 11.30 - 15.00 440 spänn.. bajstråkigt.. jag måste leta nytt jobb.. är det någon som vet ngn annan sida än ams.se där man kan leta jobb??


vägde 59,3 kg imorse.. de är väl okej.. 1 kg ner sen igår morse..vette fan hur det gick till, men det funkar väl.. vikten just nu är 59.6 kg.. har ätit ca 630 kcal idag.. jag vet, jättemkt men ingen hets iaf.. och det är väl egentligen det viktigaste..


en av mina kompisar som var här igår är awsome men hon är som hon är.. jag permunerar  på cosmopolitan (både us och swe) och varje gång hon läser dom så sitter hon och klagar på hela tidningen, precis allt.. det får varkligen inte mig att må bättre, det är egentligen ingen stor grej men för mig är det en stor grej.. det får mig att känna dum(inte mean-dum utan stupid-dum) för att jag köpt tidningarna.. det får mig att känna mig så jävla värdelös för att jag tkr om dom tidningarna..


jag känner mig tom. vet inte vad jag ska skriva. känner ingenting, varken glädje eller ilska.. bara tomhet :(


Av anonymous - 19 juli 2008 00:32

idag har gått käpprättåthelvete..

jag jobbade 10.30-15.00 =4,5 timmar.. 340 spänn.. heeeelt värdelöst.. fan vad jag måste söka ett nytt jobb.. snarast möjligast..


kompisarna kom hit vid 8.. ingen alkohol men 2 riskakor (90 kcal)  så dagens intag:

glass - 80 kal

vattenmelon - 274 kal -----------------|\

2 skorpor m leverpastej - 209--------|---- hets, spydde

skinka - 106 kal--------------------------|/

2 riskakor - 90 kal

1 macka -63 kal


totalt  822 kal, fast jag spydde 589 kal.. men jag räknar ändå dom kalorierna.


dom åkte nu vid halv ett.. fan va skönt.. dom sitter bara och snackar om killar, en av dom har kille och den andra har ragg.. själv sitter jag här som en patetisk looser och håller med allt dom säger.. känns inte så roligt..


gud va jag hoppas att jag är ledig imorrn, orkar inte kliva upp 9 en dag till.. jag vill sova ut en morgon utan att bli väckt av jobbet..


vet inte vad jag ska skriva.. kanske dags att gå och sova.. känns som att jag vill skriva av mig men jag vet inte vad.. 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards