Alla inlägg den 13 juli 2008

Av anonymous - 13 juli 2008 21:15

övningskörde med pappa, det gick väl.. fick inte lika mkt panik som vanligt, kanske jag börjar bli mer säker i bilen, mer säker på min körning maybe..


hälsade på farmor, hon börjar bli bättre.. iaf i huvudet, hon börjar fråga massa frågor om blommorna, mattorna, hur städat det är, om det har blivit några fläckar någonstans, om alla möbler står rätt.. usch.. jävla kärring..


köpte massa fiskar, 4 st guppys, 1 pakistanbotia, 10 neontetror och en plant

det gick på typ 280 spän.. whoops :P


skulle egentligen ha jobbat både lör och sön men pga det dåliga vädret så blev det inget.. hade vare trevligt att tjäna pengar menmen, det är väl inte riktigt något man kan göra åt...


kalorierna idag ligger på 21.. hoppas bara att det inte blir ngn hetsätning ikväll/natt.. ska städa lite för att hålla mig borta från tankarna om mat.. har fått en stor låda (http://www.ikea.com/PIAimages/68534_PE182698_S4.jpg) som jag ska lägga alla mina småsaker i så jag slipper ha grejjor i hela lägenheten.. det är lite lättare att hålla det städat när det inte ligger massa skit överallt..


har sutte och kollat klart på alla avsnitt om hannah.. ha gråtit som fan.. sitter och funderar på vad jag ska kolla på här näst.. jag har typ kollat på dom flesta dokumentärer & filmer om ana/mia på youtube.. här är en länk till dom: http://youtube.com/profile_play_list?user=virreerriv om det är någon som vet någon fler så säg till...

Av anonymous - 13 juli 2008 13:13

ska snart övningsköra med pappa, längtar verkligen inte.. jag får nästan alltid panik och ångest.. fort ngt händer, som att bilen hackar av sig själv så får jag ångest för alla tror då att jag är dålig på att köra bil, jag kan inte vara dålig på ngnting, jag måste vara bra.. jag måste vara perfekt..

ska åka och hälsa på farmor på sjukhuset, sen ska vi handla fiskar till mig och kanske en våg, det beror på vad klockan blir och om pappa inte leker beskyddande förälder, hatar när han gör det, jag är för fan 17 år och 11 mån


sitter nu och kolla på hollyoaks hannah's story på youtube.. tårarna rinner.. måste hoppa in i duschen och göra mig klar.. fuck, jag orkar inte..


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards