Alla inlägg den 25 juli 2008

Av anonymous - 25 juli 2008 22:03

har varit så jävla less hela dagen... fan. ingen bra dag.. inte så många bra dagar på den senaste tiden.. fan. har inte varit med kompisar på aslänge.. kommer inte vara det på minst en vecka till.. min bästa kompis är på 'semester' med 3 andra kompisar.. roligt. fan va less jag är.. dom är och har skitkul och jag sitter hemma varje kväll och mår piss.. jag har 2 andra kompisar jag kan vara med men dom är båda smala, typ 40 kg, och jag har typ inget gemensamt med dom.. skulle egentligen på fest med dom ikväll i en stuga men dom skulle sova där och jag ska jobba imorrn så nu sittar man hemma ändå.. fan, men jag vet inte om det hade varit roligt dock.. hade känt mig så jävla ful runt dom. och äcklig. jag känner mig alltid det men alltid extra när jag är med dom.. jag orkar inte. är så jävla tärd. jag vill bara ligga ner, sova och aldrig vakna igen.


ah, justde, fick en kommentar idag igen av samma kille.. 'jag såg att det låg en godispåse i personalrummet, den är din va?' men kul att folk tror att godispåsen tillhör mig bara för att jag är fet.. det gjorde inte precis mig gladare idag.. fan. 


jag vill bara att folk i min närhet låter mig vara.. fan, jag orkar inte med folk som säger massa saker och som frågar massa frågor, det verkar som om dom väntar till den tidpunkt då jag är närmast en breakdown och säger något sårande till mig, något som dom inte uppfattar som sårande men som jag suger åt mig som en svamp.. ibland önskar jag att jag inte gjorde det. jag önskar att jag vore smal, då skulle jag inte behöva bry mig..


.


good night for tonight

Av anonymous - 25 juli 2008 20:38

är äntligen hemma.. jag har jobbat 10.5 timmar idag.. jag är helt jävla död..

imorrn börjar jag 10.. måste ta bussen vid 9.15 men om mamma kan skjutsa så måste vi åka 9.30 åhh, har ångest över att kliva upp redan nu..


hade gått upp imorse.. fuck. men det var väntat.. hoppas att jag har gått ner tills imorrn, men jag tror inte det.. har ätit rätt mkt idag.. fast har gått i 11 timmar och det bränner väl ändå ganska många kcal..


fan vad min kropp gör ont.. mina fötter, min rygg, mina ben, mina allt...


funderar på om jag ska gå och sova snart.. är så jävla trött.. det är nog bäst, för jag känner att om jag är uppe länge till kommer jag hetsa.. och det orkar jag inte med, det tar för mkt energi..


.

Av anonymous - 25 juli 2008 07:00

så jävla fucking värdelös.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards