Alla inlägg under juli 2008

Av anonymous - 25 juli 2008 20:38

är äntligen hemma.. jag har jobbat 10.5 timmar idag.. jag är helt jävla död..

imorrn börjar jag 10.. måste ta bussen vid 9.15 men om mamma kan skjutsa så måste vi åka 9.30 åhh, har ångest över att kliva upp redan nu..


hade gått upp imorse.. fuck. men det var väntat.. hoppas att jag har gått ner tills imorrn, men jag tror inte det.. har ätit rätt mkt idag.. fast har gått i 11 timmar och det bränner väl ändå ganska många kcal..


fan vad min kropp gör ont.. mina fötter, min rygg, mina ben, mina allt...


funderar på om jag ska gå och sova snart.. är så jävla trött.. det är nog bäst, för jag känner att om jag är uppe länge till kommer jag hetsa.. och det orkar jag inte med, det tar för mkt energi..


.

Av anonymous - 25 juli 2008 07:00

så jävla fucking värdelös.

Av anonymous - 24 juli 2008 22:11

jobbade 10.30 till 19.00 fy fan.. en kvarts rast.. usch.. är så jävla trött.. roligt att man ska börja jobba 9 imorrn.. fan, hela dagen har varit jobbig, och imorrn kommer vara lika jobbig, om inte mer :( fan. maten idag har varit hell.. hade ätit 378 kcal när jag kommit hem, och vad gör jag? jo, jag hetsar mackor.. intelligent veronica, jääävligt intelligent :/


imorrn bitti kommer pappa och hämtar mig typ 8.30 måste kliva upp 6.30/6.45 åhherregud.. jag vill SOVA... nu! kanske lika bra att man går och lägger sig nu.. måste bara vänta på tvättmaskinen i ett par mintuer och hänga tvätten.. sen ska jag nog gå och sova..


fortfarande ingen mens.. skulle ha fått den i lördags.. är ganska glad dock :) 


och styvmamma har varit här med mat igen.. när jag gick imorse var kylskåpet tomt och när jag kom hem var det fullt.. men roooligt..  btw, tack mia för din kommentar.. den var väääldigt behövd, den gjorde min dag ännumera perfekt. mind your own fucking business. näe nu är det tack o hej från min sida för nu.

Av anonymous - 24 juli 2008 11:46

står nu på jobbet..

snackade lite med en kille som jobbar här.. jag sa 'tja, är de bra?' och han svarade 'tjena, jodå, sj??' och jag sa 'jodå, är lite trött bara' vet ni vad han svarade?? han sa 'jo, jag ser det' men hallå, vem fan säger så.. mitt humör sjönk ner till helvetet... lesslessless.. ser jag så jävla tärd ut??


.


.


.


 i'm an mission imopossible.

Av anonymous - 24 juli 2008 08:31

är uppe nu.. ska ta bussen till jobbet 10.17 åhh, jag som trodde att jag skulle vara ledig idag.. jag låg i sängen och kollade på vädret, då var det endast moln på himeln, men i stan är det tydligen inga moln alls.. fan. plus att jag har gått upp 0.5 kg sen igår.. fast det är väl inte så konstigt faktiskt med tanke på mackorna, chokladen och yoghurten... näe usch fy fan.. jag får inte ge vika.. jag måste vara stark.. jag måste bli smal..


oj, måste skynda mig. eller nja, inte riktigt men jag orkar inte stressa på morgonen



SS&TT

Av anonymous - 23 juli 2008 21:48

varför slängde jag inte bort chokladen förut?? suck.. ångest.. helvete.

Av anonymous - 23 juli 2008 17:42

kom på en sak.. en på jobbet sa att det såg ut som att jag gått ner i vikt.. hihi :] också frågade han om jag bantade.. och jag gick helt in på defensiven och sa 'nejnej, jag tänker bara på vad jag äter men om jag vill ha något så äter jag det' HA! in my ass att jag gör...


och min mens är 3 dagar sen, jag är icke gravid.. 100% säker på det.. jag hoppas att jag inte får den alls men med tanke på min vikt så kommer jag få den.. det är väl bättre att få den så är det över fortare...

Av anonymous - 23 juli 2008 17:18

jag orkade inte skriva imorse.. var liiiiiite för trött..

igår kväll/natt var horrible.. hade så jävla ont i magen.. fick gå på toa typ 3-4 ggr.. jag tror jag tappade typ 1 kg eller ngt sånt, sorry tmi :P

låg i sängen och vred mig i typ 45 minuter.. inte kul när man vet att man ska upp om ca 5 timmar.. fan va less jag var..


imorse klev jag upp 5.30 kul. körlektionen gick helt åt helvete.. allting gick käpprättåthelvete.... ingenting fungerade.. han var säkert missnöjd med mig..


jobbade 9.30 till 15.30, det var sepe lugnt på jobbet..ganska onödigt men pengar.. jag måste spara allt jag kan tjäna...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards