Alla inlägg under februari 2009

Av anonymous - 11 februari 2009 11:38
Follow I Want To Be Perfect

Follow I Want To Be Perfect


så vet ni när jag uppdaterar :)

Av anonymous - 10 februari 2009 20:29

jag börjar få panik inför mogondagen. vi ska ju bada inte jag och jag har alltid, ALLTID, strumpbyxor på mig, jag kommer inte ihåg när gick utanför dörren utan strumpbyxor sist (t.ex idag när jag skulle gå till ica och handla tamponger :P jag tog på mig strumpbyxorna under kläderna, och jag bor typ 500m från ica) och hur ska jag förklara dom när jag ska sitta i en simhall utan skor att jag har strumpbyxor på mig.. jag får väl ha kjol och tjocka strumpbyxor.. jag tänker inte ens att pröva att ta på mig jeans.. jag har inte haft det på typ 2 veckor.. jag vågar inte ta på mig dom, då kommer verkligheten sätta sig in i mig hur fet jag har blivit.. jag väger över 62 kg.. ahhhhh! usch. jag har ett mål, jag får ta på mig jeans när jag väger 58 igen.. men det känns som att jag inte kommer göra det på ett tag.. känns som att jag kommer vara fet i all oändlighet..

Av anonymous - 10 februari 2009 18:24

idag har jag ätit massor.. verkligen en emotional eater,har panik för badet imorrn, jag vet att jag inte ska vara med men jag har panik för att alla kommer skratta åt mig för att jag inte är med..


har försökt städat idag men jag har inte kommit långt alls.. jag känner mig som världens äckligast, fetaste och lataste människa.. åh.

Av anonymous - 10 februari 2009 14:50

jag vet inte riktigt vad jag har gjort den senaste tiden, bara varit..


den senaste veckan har jag ätit "vanligt".. jag har gått upp i vikt men jag mår ändå rätt bra psykiskt.. jag blir äcklad av mig själv, men ändå mår jag lite bra.. men dom senaste dagarna har jag börjat mått lite sämre igen.. och precis nu fick jag mail om att min ska klass ska ha bad imorgon. total panik. alltså neeej! jag vill inte.. fan, jag tror jag ska dit ändå, gå dit pröva vara med, men jag är 100% säker på att jag inte kommer vara med, jag.. kan ju skylla på mens :P dummaste förklaringen, klart man kan bada med mens. det kallas tampong... men nånting måste jag ju säga..


N.E.J jag vill absolut inte.. åh. nu fick jag mer ångest än jag haft på ett tag..

jävla skola. varför måste man bada för??

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards