Alla inlägg den 12 februari 2009

Av anonymous - 12 februari 2009 23:31

imorrn äre skola 8.30 - 11.20 kukkul. med prov, har kollat igenom det en gång.. känns som att mina betyg går åt helvete.. alldeles för mycket skolk.. jag måste skärpa mig, både i skolan och mina matvanor.. jag måste få ordning på mitt liv. jag måste göra scheman över varje minut..

Av anonymous - 12 februari 2009 15:13

fan vad less jag är på tjejerna i min klass.. dom beter sig som några jävla fjortisar på 12 år.. dom flamsar runt och är så jävla irriterande.. vi håller på med ett projekt i skolan och dom idag skulle vi skriva ett flygblad på datorn och istället för att hjälpa till så sitter dom och leker och skrattar och håller på.. om dom inte tänker engagera sig så behöver dom inte ens vara där.. jävla cp'n.. åh helvete vad less jag är.. och när vi skulle skriva ut det och korrekturläsa det högt så fortsatte dom att flamsa, och när jag säger till dom så blir dom sur.. och dem ska vara mina bästa kompisar.. vilka jävla kompisar man har.. jag är så jävla fittigt less på dom.. och plus på allting så ska en kompis byta klass till min.. yes. precis vad jag vill ha,en till jävla 40kg tjej som får mig att se ännu fulare, en till tjej som drar åt sig all energi. som drar åt sig all uppmärksamhet från alla.. jag orkar inte.. jag önskar jag kunde få hoppa av skolan.. flytta, börja om nån annanstans.. där jag inte känner nån.. bara få vara anonym, ingen vet om att jag finns, ingen vet om att jag mår dåligt, ingen bryr sig om hur jag är, ingen som kräver att man ska må bra, att man ska le, att man ska vara perfekt.. jag vill inte gå i skolan.. jag orkar inte med detta..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards