Alla inlägg under december 2008

Av anonymous - 19 december 2008 20:25

mitt liv är så jävla tråkigt.. ingenting händer.. jag ska jobba imorrn så just nu sitter jag är och leker död.

snart är det julafton och jag har inte handlat alla julklappar än.. och snart är det nyår och jag har panik för vad jag ska ha på mig.. jag har ett par klänningar att ha på mig men jag vet inte vilken jag vill ha.. jag ahr köpt två från asos.com och jag har hittat en på h&m som jag har tänkt att köpa.. men när den är från h&m så är det stor chans att det är nån annan som har köpt en sån..

men jag vet inte ens vart jag ska vara på nyår.. min kompis vill åka ifrån stan och vara nån annanstans men jag vill vara kvar.. jag tror ärligt att jag kommer ha roligast här i stan.. fast om man är borta så gör det inget om man gör bort sig.. men om man har as-tråkigt så kan man inte dra.. och om man är i stan så kan man ta sig hem lättare, man kan ju alltid gå.. men det är nog inte lika roligt att spendera nyår utan bästis.. fan. varför kan jag inte bestämma mig om nånting?? jag är så jävla rädd att göra fel val.. jag vill vara kvar i stan men jag vill inte såra bästis och jag vill inte sabba hennes nyår.. fan. varför känns det som att vad jag än gör så förstör jag bara..


lika bra att skita i det hela just nu.. jag orkar inte..

Av anonymous - 17 december 2008 09:29

ingen bra dag igår..

på teven var det 2 filmer jag såg på med mitt ex.. titanic och doom.. det är inte dom filmerna som gör mig depp utan mer att jag blir påmind om vad vi snackat om, vad vi gjort tsm och vad jag gjort mot han.. fuck.


jag måste skärpa mig.. jag kan inte sitta och deppa längre.. jag måste ut och göra saker.. jag tror jag ska med en kompis på stan idag och handla lite julklappar.. och i helgen ska jag kanske ut med en gammal kompis:) jag vill egentligen inte ut eftersom jag ska jobba 6-10 lördag och söndag.. jag kommer vara hyffsat död då :P men det är nog värt det.. jag måste sluta vara så negativ.. eller jag måste sluta vara en sån jävla realist.. jag måste ut och skaffa mig en kk. jag blir glad av sex. jag måste få lite sånt:P haha! jag har inte haft sex sen förra måndagen och just nu känns det som att jag vill dö av sexuell frustration:P ahahha!


näe, nu måste jag fortsätta jobba:P

Av anonymous - 14 december 2008 20:37

överätit som fan idag.. 

1 avokado

3 knäckebröd

6 skivor ost

1 mellan strips

1 orginaldip

klyftpotatis

mango chutney gryta

1/2 paket glass

2 mackor

2 lussebullar


men åh. varför kan jag inte stoppa mig själv?


.


.


.


.


misslyckad

Av anonymous - 12 december 2008 16:44

förlåt för att jag inte har uppdaterat.. alla hetsätningar har tagit bort all min ork.. jag orkar inte göra nånting.. jag bara ligger i sängen som en dead person. jag vet inte riktigt vad jag väger.. jag vågar inte.. jag vill gå ner först.. jag tror att jag väger 60/60.5 eller nåt.. blä.

Av anonymous - 4 december 2008 22:06

idag har gått så himla dåligt. jag har fått i mig säkert över 2000 kcal.. helvete... jag kommer att dö om jag gått upp imorrn... och det kommer jag säkert.. fan. jag failar hela tiden. usch. jag gör mig själv illamående...

hmm

Av anonymous - 3 december 2008 22:00

idag har gått ganska så bra.. jag har fått i mig typ 400 kcal.. bra för att vara mig.. jag känner att en hets kommer dock :/ fan.. jag hoppas jag kan motstå.


imorrn blirre jobb :/ jag tror jag ska jobba 10-17 eller nåt.. vet inte, får se..

Av anonymous - 3 december 2008 14:20

jag lever. jag har inte skärt mig. jag mår alldeles underbart. inte.

Av anonymous - 2 december 2008 23:02

ingen bryr sig. varför ska jag bry mig? varför ska jag bete mig som glad när jag inte är det. jag ska sluta ljuga. jag ska svara sanning när nån frågar hur det är. jag ska svara och så är det inget mer med det. jag orkar inte. jag ska vara som jag är. jag ska stå för det. jag ska vara så som jag vill.


.


.


.


vem fan försöker jag lura? jag är svag. jag är mig.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards