Alla inlägg den 25 december 2008

Av anonymous - 25 december 2008 13:15

jag har börjat snacka lite med mitt ex igen. jag har inte snackat med honom på typ 2.5 år.. han skrev att han ville ses nånting att jag borde komma och hälsa på honom.. jag vill jättegärna göra det men det är bara att han bor ca 40 mil ifrån mig :/ men jag vill väldigt gärna hälsa på honom:) det var så himla längesedan. och jag vill göra ett bra intyck av honom, jag gjorde nog inte det när jag var 15/16 år..



jag orkar inte äta hos pappa ikväll. blä. men jag måste, sjuke farmor ska vara med.


och jag har lite som jag måste göra idag..


tvätta

diska

vika och lägga in ren tvätt i garderoben

bädda nya sängkläder

dammsuga

plocka upp lådor med saker och lägga dom på rätt ställe

duscha

handla batterier

slänga godsaker

slänga sopor

städa badrum (försöka få bort silverfiskar)


Av anonymous - 25 december 2008 12:29

åt inte allt för mkt mat men det blev massa choklad( speciellt nobless, min stora svaghet) och ostar.. jag fick 2 askar noblessigår och dom är båda slut.. blä.. jag vet inte hur mkt jag gått upp, har inte vägt mig regelbundet på länge men det måste ändras.. jag måste börja med bra vanor igen.. jag har slappat tillräckligt mkt nu.. jag måste avvänja magen.. och jag måste börja blogga mer regelbundet igen..

idag ska jag till pappa och äta igen.. varför måste allting handla om mat?? fan. alltid när dom vill träffas så är det om mat.. usch.


ikväll så ska jag kanske på krogen men det är nog ett ganska starkt kanske, alltså ett nej. jag har bara inte sagt det till min kompis.. jag orkar inte..



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards